care1337 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei og hå. Jeg har fått prøvejobbe hos en stor IT bedrift som har et prosjekt på Sola flyhavn. Men jeg har ikke bil. Kollektiv transport viste seg å være vanskelig og litt upålitelig frykter jeg. Det som tar 25 min med bil, tar 1,5 time for meg med buss. Først må jeg gå 7 min til bussholdeplassen her jeg bor. Så ta buss 38 til Hundvåg. Deretter buss 1 fra Hundvåg til Stavanger sentrum. Deretter buss 9 til Sola flyplass. Siden det er rushtrafikk så tidlig på dagen. Kan ofte en av bussene være forsinket. Jeg BØR jo komme tidsnok på jobb under prøveperioden. Hadde vært flaut om noe annet skjedde. Jeg KAN spare en halvtime hver vei. En time dagen på å ta flybussen. Men det blir fort dyrt. Veldig dyrt. Kan ikke si det frister så mye å bruke 3 timer daglig + 7,5 timer på jobben (ev tillegg for overtid). Men slik jeg har forstått. Er det mange fra Stavanger aktive på forumet her? Noen som tilfeldigvis pendler fra Stavanger til Sola daglig? =) Kunne vært win/win det. Jeg sponser bensinutgiftene. Tenkte gjerne å henge opp noen lapper på butikken også. =) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Du bør vel også understreke at du ikke er gal øksemorder, og at du aldri har sett filmen "The hitcher" Edit: Gratulerer med ny jobb forresten! Endret 14. februar 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Du bør vel også understreke at du ikke er gal øksemorder, og at du aldri har sett filmen "The hitcher" Edit: Gratulerer med ny jobb forresten! Neeeeiii... Nå avslører du meg. edit: takk for det forresten, gruer-gleder meg. Blir greit med litt miljøforandringer, nye utfordringer og nye rutiner. Ikke minst å bli kjent med noen andre folk. Endret 14. februar 2010 av care1337 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det ikke sånn at hvis du må pendle, så betaler arbeidsplassen for det? Alle jeg kjenner som pendler har det slik ihvertfall!;D Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror egentlig du er ganske heldig om du finner en pendlervenn her på forumet. Er jo ikke SÅ mange som både reiser fra Stavanger til Sola hver dag, som også bruker sin egen bil til dette, som også henger på OT-delen av diskusjon.no, som også ville vært villig til å ta med en fremmed. Men fin tråd ;P Tror dette kan bli bra, men du må nok reklamere litt mer rundt omkring, som du er inne på. Lapper på butikker i Stavanger-området, gjerne kontaktannonser i aviser, osv. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå