Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tips til aktiviteter?

Laffe

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har nå bestemt meg for å melde meg opp på en eller to aktiviteter i uken for å forbedre min helse.. men jeg trenger tips til hva slags aktiviteter jeg kan melde meg på. Jeg er egentlig ganske åpent for alt, så lenge det er gøy

Er 20år, og ser ikke på meg selv som tjukk, dog mer dårlig kondis og helse generelt. heh.

HVa som helst!!! Bare det ikke går utover skulen. Hvis det finnes noen kveldsaktiviteter så bare kom med det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4123456
Som hun over her sier, kampsport! Veldig bra trening, samtidig som du lærer å slost :)

Foretrekker "forsvare seg", slåssing utenom selvforsvar hører til kampsportsenteret. Kampsport er for øvrig veldig god trening.Om du begynner med styrke utenom kan du forbedre helsen din drastisk, men da blir det jo 4-5 økter i uken og det er kanskje litt mye i starten for en utrent.

Lenke til kommentar
Som hun over her sier, kampsport! Veldig bra trening, samtidig som du lærer å slost :)

Foretrekker "forsvare seg", slåssing utenom selvforsvar hører til kampsportsenteret. Kampsport er for øvrig veldig god trening.Om du begynner med styrke utenom kan du forbedre helsen din drastisk, men da blir det jo 4-5 økter i uken og det er kanskje litt mye i starten for en utrent.

Ja, skulle til å skrive "forsvare seg" men jeg vet ikke om det er det du trener på i alle kampsporter. Og det du sier om styrketrening, så trenger ikke han å begynne med 3 treninger i uken heller. Begynn heller med 1 om det blir for mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...