Laffe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Heisann. Jeg har nå bestemt meg for å melde meg opp på en eller to aktiviteter i uken for å forbedre min helse.. men jeg trenger tips til hva slags aktiviteter jeg kan melde meg på. Jeg er egentlig ganske åpent for alt, så lenge det er gøy Er 20år, og ser ikke på meg selv som tjukk, dog mer dårlig kondis og helse generelt. heh. HVa som helst!!! Bare det ikke går utover skulen. Hvis det finnes noen kveldsaktiviteter så bare kom med det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde meldt meg på en eller annen form for kampsport, om jeg var deg. Hadde gjort det samme sjøl, men er litt for feig. Virker bra kult, da. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som hun over her sier, kampsport! Veldig bra trening, samtidig som du lærer å slost Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som hun over her sier, kampsport! Veldig bra trening, samtidig som du lærer å slost Foretrekker "forsvare seg", slåssing utenom selvforsvar hører til kampsportsenteret. Kampsport er for øvrig veldig god trening.Om du begynner med styrke utenom kan du forbedre helsen din drastisk, men da blir det jo 4-5 økter i uken og det er kanskje litt mye i starten for en utrent. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som hun over her sier, kampsport! Veldig bra trening, samtidig som du lærer å slost Foretrekker "forsvare seg", slåssing utenom selvforsvar hører til kampsportsenteret. Kampsport er for øvrig veldig god trening.Om du begynner med styrke utenom kan du forbedre helsen din drastisk, men da blir det jo 4-5 økter i uken og det er kanskje litt mye i starten for en utrent. Ja, skulle til å skrive "forsvare seg" men jeg vet ikke om det er det du trener på i alle kampsporter. Og det du sier om styrketrening, så trenger ikke han å begynne med 3 treninger i uken heller. Begynn heller med 1 om det blir for mye Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bryting er faktisk J... morsomt! Kjører det som vintertrening denna sesongen, abefales på det sterkeste! Men det jeg allerhelst vil anbefale deg er å sjekke ut om idrettslagene i ditt distrikt har et salgs allidretts tilbud dær du får mulighet til å prøve alle aktivitetene som er i nerheten av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå