Gå til innhold

Bra PSP RPG Spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brave Story er bra, men litt kjedelig samtidig. Du kan sjekke det ut. Ellers holder jeg på med Half Minute Hero for tiden selv, som er et jRPG selv om det er mye mer actionbasert. Man får 30 sekunder på å redde verden før den er utslettet. Skikkelig gøy.

Lenke til kommentar

Ett av de eldre, og det beste av Tales of-spillene som jeg har spillt er Tales of Eternia, på PSP.

Ellers angrer jeg mest på at jeg ikke har spillt ennå er Jeanne D'arc. Det er ett SRPG fra Japanske Level 5, 87 på Metacritiq.

Det neste jeg gleder meg til er Valkyria Chronicles 2, som har akkuratt kommet ut i Japan, og kommer til vesten i Q2.

PS3-spillet var fantastisk, og regner med at PSP-spillet er også det.

Her er en fin plass for RPG-reviews:

http://www.rpgfan.com/reviews-psped.html

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Ellers holder jeg på med Half Minute Hero for tiden selv, som er et jRPG selv om det er mye mer actionbasert. Man får 30 sekunder på å redde verden før den er utslettet. Skikkelig gøy.

Har du importert?

"Half-Minute Hero was due for release today but due to unforeseen circumstances has slipped 302400 half-minutes to 19 February 2010. Sorry!"

http://twitter.com/risingstargames/status/9005148306

Lenke til kommentar
Har sett på half minute hero. Er ikke no fan av spill med time limit. Ser ganske morsomt ut da.

Det er en statue på hver bane som lar deg reversere tiden for en pris, og da får du beholde alle levels, og alt du har gjort pleier å forbli gjort om det da ikke er meningen at du skal kunne reversere handlingene dine. Egentlig ganske enkelt spill.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...