Joffii Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Andre enn meg som syns det er flust med reklame på alles reklamefrie kanal NRK under OL ? Syntes dem presser inn reklame mellom hvert sceneskifte; "OL sendingen presenteres av ..........." Skal ikke dette være reklamefritt? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 snikreklame er lov. Selv om jeg syns det er galt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 NRK er å avhengig av sponsorer og penger, utrolig nok. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvis det i tilfelle er lov er det latterlig i mine øyne.. Har du forresten noe kilder? Hans-o : hadde heller sett at lisens blei fjerna, da kunne dem reklamert så mye dem ville for min del. Endret 13. februar 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har tenkt på dette i lang tid selv. Vi betaler massevis i lisens, men likevel er det fritt frem for NRK å sende "reklame" når de vil. Det er litt tåpelig, men dessverre har de nok loven på sin side. På en annen side så hadde vi måttet betale mer uten den reklamen. De må jo få pengene et sted.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg betaler ikke lisens (av den grunn at jeg leier og har alt sånt inkludert, leieprisen hadde vært den samme, med eller uten lisens) så det bryr jeg meg meget lite om. Har du hørt noen steder at det ikke er lov for NRK å reklamere? Hvor står dette? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg betaler ikke lisens (av den grunn at jeg leier og har alt sånt inkludert, leieprisen hadde vært den samme, med eller uten lisens) så det bryr jeg meg meget lite om. Har du hørt noen steder at det ikke er lov for NRK å reklamere? Hvor står dette? Har vel egentlig ikke sett det, er bare en generell oppfatning jeg har fått etter å ha lest rundt forbi og mtp på at vanlig reklame er utelukket på nrk. Men hvis reklame er lov så fatter jeg ikke hvorfor vi faktisk skal betale lisens, hva skiller nrk og tv2 hvis nrk har lov å reklamere? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette er ikke spesielt for OL. Slik er det på alle arrangementer som sendes på NRK. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette er ikke spesielt for OL. Slik er det på alle arrangementer som sendes på NRK. Det er det, men det gjør da ikke saken noe annerledes Er fortsatt evig irriterende at vi fortsatt får reklame. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis de ikke kan la stormberg presentere sportssendingen får vi enten mindre interessante programmer på nrk, eller høyere linsenskrav. Da er vel ikke 5 sekunder med reklame før og etter sportssendinger så mye? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis de ikke kan la stormberg presentere sportssendingen får vi enten mindre interessante programmer på nrk, eller høyere linsenskrav. Da er vel ikke 5 sekunder med reklame før og etter sportssendinger så mye? Er mer prinsippet mener nå jeg, reklame er reklame i mine øyne, snikreklame eller ei. Syns likegreit lisensen kunne gått vekk og reklame være innført Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jepp, bakgrunnen for lisensavgiften er jo nettopp at NRK skal være et reklamefritt alternativ. Det er dessverre ikke realiteten lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå