Sinna'gurk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 merker at flere tv-serier har sine egne quizer om seg selv og da fortjener vel Pondus en egen quiz tråd også? kommer ev. med mer regler senere etterhvert hvis det blir nødvendig. Den som klarer spm. får stille det neste. Ingen juksing er lov(internett altså) man kan alikevel bruke blader og bøker. skal vi si 12 timer svarfrist før det er fritt fram? jeg begynner: (enkelt) hva er Påsans egentlige navn? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ingen juksing er lov(internett altså) man kan alikevel bruke blader og bøker. Du må huske å dra ut nettverkskabelen rett etter at du har lest spm. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Påsan's Navn er Kevin (oppkalt etter bussjåføren Kevin Broadseat visstnok). Kam vi spørre spørsmål om Pondus sin pappa eller er dette bare om pondus universet? Tar en lett en til jeg da. Hvem er Jokke's sønn oppkalt etter? Edit: Hvis du vet at du har rett så er det bare å kjøre igang med nytt spm. Endret 14. februar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jokke's sønn heter Gordon og er oppkalt etter fotball spilleren Gordon Strachan viser jeg husker riktig? (ganske sikker) Dette var fordi han hadde spilt på lagene som både moren og faren heide på, som var Leeds og ***** (husker ikke hva hun heide på, noen som vet?) Neste spm. Hvor mange flere tenner har Bjarne enn en vanlig hund? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 26 tenner fler enn en vanlig hund. Jeg er trøtt så gir bort spm. mitt til noen andre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da tar jeg neste: Hvordan lyder den kanskje mest klassiske Jokke-sjekkelinjen? Tips: Grønnsak. Og jeg spør igjen: Kan vi spørre spørsmål om Pondus sin pappa eller bare om pondus universet? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 alt mulig Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bumper denne med et nytt spørsmål siden ingen har svart på det forrige spørsmålet. Hva heter den andre, ganske kjente serien til Frode Øverli som utspiller seg på et sykehus? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 riskhospitalet... Nytt spm. hvor mange bøker med pondus har tilsammen kommet ut? (ALT av bøker) Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 neivel da, nytt spm: Hvilken kjent tegneserie som forøvrig er en biserie i pondus bladet hevder frode og se høyt opp til? ( eller bruker som inspirasjon da) Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 biserie i Pondus? er det da virkelig ikke? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg leser ikke bladet så det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han henter utrolig mye inspirasjon fra Tommy og Tigern. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 oki da, nytt spm? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 tenkte på rocky men whatever.... prøver denne igjen: hvor mange bøker med pondus har det kommet ut? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 blir vel 14 fort? uansett virker det som tråden dør ut snart :'( Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) blir vel 14 fort? er såpass ja :o har ikke følt med så mye de 2 siste årenen. Endret 14. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 hehe, du glemte vel eliteserien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå