Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Et par gutter som vurderer å dra ned dit i sommer lurer på hvilket hotell som er bra å bo i der nede. Økonomien er litt stram så ha det i bakhodet. Vi ser etter som mange andre, et dundranes nattliv. Det bør ligge litt sentralt i forhold til strender og shopping også videre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) jeg kan på det varmeste anbefalle "Bella Napa" om du vil ha mulighet til å slappe av på ett godt hotell. det er rett utenfor sentrum, nærme nok til at det er en helt grei gang-avstand, men man slipper masse bråk og slikt om man vil ta det rolig. det ligger rett ved en strand, men ett lite stykke unna handle-områdene. Ayia Napa er uansett ikke mye for de som skal på shopping, men det går busser til Alnaria som vistnok er mye bedre å handle i. skal du feste 24/7 er ikke Bella Napa noe for deg, da finner du ett hotell midt i sentrum Endret 13. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Innstillingen er ikke festing 24/7, vi vil nyte ferien men også feste litt om kvelden Hvordan er det å ta busser hit og dit egentlig, er det problematisk? Vi vil jo også oppleve ting, steder og sånt om det er mulig der det virker som det bare er party hele veien der nede. PS: Noen anbefalte reisebyråer? Vi er åpne for andre steder, men napa ligger høyt oppe i lista sammen med hersa Endret 14. februar 2010 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg leide scooter så jeg brukte den rundt en del, ellers var det taxi. liker ikke å ta buss, så jeg er usikker på hvordan det er med busser der. ellers er det fete strender, diverse turer med båter, tivoli, strikk-hopp, osv. jeg var ute å fisket i en grei båt der og dro i svømte inn i noen små huler etterpå, artig opplevelse mediene vil gjerne ha det til at det er kun festing som gjelder, men det er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå