Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En supra har 4 seter og bakhjulstrekk, men litt værre å få tak i et greit eksemplar til den prisen ... "Blir litt værre", regner med at det er uaktuelt å kjøre med røde skilter, og da er det umulig ettersom engangsavgifta koster mer enn budsjettet hans. Vel, nå tenkte jeg på en eldre MK2 eller MK3, må ikke være en MK4 får å være en supra selv om den er den mest kjente supra'en .... Nei, for all del, men de er jo ofte slitte, gamle og rævkjørte Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tror fremdeles E36 er mest bil for pengene. Jeg betalte rundt 20.000,- for min, og da hadde den rullet 240.000 km. Nå har den rullet 250.000 km, helt problemfritt. Ingen problemer med noe som helst på bilen. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare pass på forsikringsprisen på bmw e36. Er lettere dødelig for menn under 35 år sånn ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå