kay-terje-blomsterfinn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 hehe ja, da har jeg lagt opp til en vittig å innteressang tråd som har vært populær mange andre sider. hvor er altså det merkeligste stedet du har onanert eller pult? fint språkbruk ønskes Mvh fritids jager! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er vel allerede en slik tråd i seksualitetdelen av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=944488 Endret 13. februar 2010 av Wipeout Lenke til kommentar
kay-terje-blomsterfinn Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 jammen det var jo synd.. håper at denne ikke blir sletta å folk kan dele med seg sine gode historier Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synd ja? For denne blir nok stengt du, lille venn.. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha Den er også feilpostet. Burde ligge under "Seksualitet", og ikke "Hobbyer"... Lenke til kommentar
kay-terje-blomsterfinn Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 haha men for noen er det en hobby (jeg kjenner folk) ok. før tråden blir stengt så kan jo jeg gi litt latter i hverdagen til folka som leser. det var en varm høstdag når jeg venta på at pappa skulle bli ferdig på nav.. minuttene gikk å jeg kjente uroen i kroppen. når jeg kjeder meg går tankene automatisk til sexdrømmeverden.. å dermed begynnte jeg å tenke på en dame som sugde meg en gang.. pikken ble sakte men sikkert stiv å jeg begynnte å dra den i håp om at tiden skulle gå fortere. jeg satt i forsetet i bilen å hørte folka gå rundt meg. midt på lyse dagen på en p plass midt i byen satt jeg der å koste meg. SÅ KOM PAPPA LØPENDE TIL BILEN I DET JEG KOM!! jeg dro ned pikken å kjente sæden renne nedover beinet men jeg satt å lata som ingenting å sa at det var fint vær idag. det var en liten opplevelse jeg følte for å dele :!: haha Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Anbefaler at folk heller bruker tråden som Wipeout refererer til i post nummer 2. Den er en god del lengre, og ligger på et bedre egnet sted i forumet. Vi trenger ikke identiske tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg