NatroN Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei! Har et Razer Barracuda AC-1 lydkort, og det finnes enda ikke noen drivere som støttes av W7! Har også funnet ut at drivere ikke kan kjøres gjennom XP-Mode, så det også er døfødt! Det jeg da lurer på, er om det finnes noen måte å komme seg rundt dette på. Virker vel som et tåpelig spørsmål, men er ganske lei av å bruke W7 sin integrerte lyddriver Har prøvd å bruke Vista drivere, funket ikke! I tilleg lurer jeg på hvilke ulemper det ligger ved å ikke ha noen drivere til hovedkortet? Disse heller finnes ikke til W7, og akurat nå kjører jeg uten driver til CPU, Integrert lydkort (skal ikke brukes), nettverkskort og noe Asus programvare jeg ikke skal ha... Gjør dette noe? ALT av svar er verdifulle, enten de er helt på trynet, eller "spot-on" Håper noen gidder å ta seg 2 min på å fortelle meg det de vet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hve mener du med "ikke ha noen drivere"? Ser du slike gule spørsmålstegn i Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Hve mener du med "ikke ha noen drivere"? Ser du slike gule spørsmålstegn i Enhetsbehandling? Mener at jeg ikke har fått kjørt CDen som følger med hovedkortet! Alt fungerer jo som normalt, bare lurer på hva som skjer! Og nei, sjekka nå, kun Multimedia Audio Controller og Unknown Device der inne! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du har drivere. De følger med Windows7. Er da ikke noe behov for å bruke CDen som følger med hovedkortet. PS: Man skal aldri sitere bilder. Se retningslinjer om unødig sitering: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Nettike...g_quoting.22.3F Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Fant noen som mente at det ville fungere ved å kjøre setup.exe fila i Vista-kompabilitetsmodus, men om det stemmer aner ikke jeg. Aldri brukt den funksjonen på drivere for å si det slik. Anyways, høyreklikk på setup.exe fila > Properties > Compability > Run this program in compability mode for: Vista Går også ut i fra at det er versjon 2.23 du har for hånd? Endret 14. februar 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Fant noen som mente at det ville fungere ved å kjøre setup.exe fila i Vista-kompabilitetsmodus, men om det stemmer aner ikke jeg. Aldri brukt den funksjonen på drivere for å si det slik. Anyways, høyreklikk på setup.exe fila > Properties > Compability > Run this program in compability mode for: Vista Går også ut i fra at det er versjon 2.23 du har for hånd? Dette var det første jeg prøvde hehe, men ble desverre lite lyd i headsettet! Men takk for at du prøvde! Får vel bare vente til Razer klarer å lage en forbaska W7 driver... Er litt skuffende at et så stort firma ikke har klart dette på snart 1 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå