Gå til innhold

BK: Skogens Konge!


Suic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja.

 

Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp.

 

Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende :)

Takk :) Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye :p

Lenke til kommentar
Se der ja.

 

Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp.

 

Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende :)

Bedre?

post-180264-1266095517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Se der ja.

 

Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp.

 

Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende :)

Takk :) Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye :p

 

 

Tenkte kanskje den kommentaren kom, men det er faktisk uglens Høyre øye :) (venstre side av bilde ja)...hehe :)

Lenke til kommentar
Se der ja.

 

Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp.

 

Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende :)

Takk :) Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye :p

 

 

Tenkte kanskje den kommentaren kom, men det er faktisk uglens Høyre øye :) (venstre side av bilde ja)...hehe :)

Hahaha tenkte vist helt feil jeg nå

Lenke til kommentar

hehe siden dette 99% sikkert er en dau fugl så burde man fått enda bedre skarphet,

 

Hvorfor jeg tror den er dau:

1. Kattugle vil neppe oppholde seg så nærme hus i dagslys og den ville neppe sitti stille når du nærmet deg såpass :)

2. og den ser ganske pjuskete ut :)

 

Ellers syns jeg du skulle fått med hele fuglen, og hatt den skarp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...