Suic Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hva syntes dere om bildet? Om utsnittet? Bildet er så og si rett fra kameraet. Endret 13. februar 2010 av aR_ Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke godt å si - kan ikke se noe bilde her Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke godt å si - kan ikke se noe bilde her Done! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Se der ja. Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp. Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Se der ja. Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp. Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende Takk Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Se der ja. Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp. Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende Bedre? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde nok blitt bedre dersom ugla var levende... Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hadde nok blitt bedre dersom ugla var levende... Hmmm.... Hva får deg til og tru at den ikke er det? Endret 13. februar 2010 av aR_ Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Se der ja. Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp. Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende Takk Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye Tenkte kanskje den kommentaren kom, men det er faktisk uglens Høyre øye (venstre side av bilde ja)...hehe Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Se der ja. Er ingen ekspert, men synes i utgangspunktet det var et fint bilde med ok komp. Om jeg skal si noe negativt - så synes jeg at det blir litt for mye skygge på uglens høyre øye. I tillegg så synes jeg det som stikker ned fra venstr hjørne er litt forstyrrende Takk Prøvde og få komp'en sånn nogenlunde. Ja, jeg er nokk enig i at det er litt for mye skygge på uglens venstre øye Tenkte kanskje den kommentaren kom, men det er faktisk uglens Høyre øye (venstre side av bilde ja)...hehe Hahaha tenkte vist helt feil jeg nå Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde nok blitt bedre dersom ugla var levende... Enig. Det ser rart ut. Hvorfor er det ikke noe snø på det den sitter på? Bakgrunnen viser jo at trærne er dekt med snø. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ser mange kvister og greiner som er snøfri!! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde nok blitt bedre dersom ugla var levende... Hmmm.... Hva får deg til og tru at den ikke er det? Jeg synes også den ser en smule utstoppet ut. Hvis den er det, burde du ha opplyst om det i førsteposten. Hvis ikke, så kan du jo godt bekrefte om den er i live. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så veldig utstopper ut ja Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jepp, ser nok utstoppet ut - ser det spesielt på øynene.....så vidt jeg kan se da...... Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hehe siden dette 99% sikkert er en dau fugl så burde man fått enda bedre skarphet, Hvorfor jeg tror den er dau: 1. Kattugle vil neppe oppholde seg så nærme hus i dagslys og den ville neppe sitti stille når du nærmet deg såpass 2. og den ser ganske pjuskete ut Ellers syns jeg du skulle fått med hele fuglen, og hatt den skarp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå