zabicrysis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 hei folkens er det noen der ute som vet hvor mye kalorier man forbrenner med jillian michales 30 day shred? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Link er du snill, orkar ikkje å google. Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 http://caloriecount.about.com/jillian-michaels-shred-ft90501 fant den linken:D men jeg kjøpte det på amazon.com Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Luktar bullshit lang vei. Ta reklama hennar for protein f.eks. "My whey is best!", men den inneheld berre litt over 55% protein... Kva opplegget går ut på? Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Luktar bullshit lang vei. Ta reklama hennar for protein f.eks. "My whey is best!", men den inneheld berre litt over 55% protein...Kva opplegget går ut på? jeg har trent med den nå i to uker merker at det faktisk funker og kan du væresåsnill å holde de kommentarene for deg sjæl. jeg spurte ikke om den funker. Endret 13. februar 2010 av zabicrysis Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det kan eg godt, spørsmålet forblir likevel det same, kva går opplegget ut på? Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Det kan eg godt, spørsmålet forblir likevel det same, kva går opplegget ut på? swt går ut på at du trene styrke med cardio, som gjør at du blir sterkere og går ned i vekt. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du kan ikkje bli sterkare og gå ned i vekt på same tid, musklar veg meir enn feitt. Derimot kan du få lågare fettprosent utan å miste muskelmasse. Skal du bli sterkare og få lågare feittprosent på same tid må du oppretthalde eit avansert kosthald. Kor intensiv er styrketreninga og cardioøktene og kor ofte trenar du (vær spesifikk)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå