Osloj92 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har en søster som bor i London og har engelsk mobil. Dersom jeg sender SMS fra min norske mobil (når jeg er i Norge) til hennes UK registrerte mobil (når hun er i London) koster det mer enn en vanlig SMS mellom norske mobiler (SMS-prisen som gjelder mitt Telenorabonement)? Jeg mener om det er dyrere for meg. Vet at det er dyrere for henne å få SMS fra meg enn når hun får SMS fra en annen engelsk mobil. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Priser for å sende melding til UK finner du her, og svaret er nok at det er dyrere. Men det koster da vitterlig ikke noe for din søster å motta SMS, uavhengig av hvor den kommer fra? Lenke til kommentar
jic Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det koster ikke noe å motta vanlig sms om du bruker norsk sim i utlandet eller bruker Uk sim. Men det koster penger å motta mms med norsk sim. Det koster litt mer og du kan se pris liste som han postet og se hvor mye det koster for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå