Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Film som skaper riktig atmosfære

Gjest Undrende gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende gutt

Jeg er gutt på 15 år som skal tilbringe noen dager i vinterferien med en jente som jeg er ute etter. Vi kommer i løpet av disse dagene til å være inne i samme huset hele tiden. I løpet av denne tiden kommer vi til å se i hvertfall én film, og jeg er ute etter tips til en film som setter riktig stemning mellom oss. Det er slik at jeg tror hun liker meg, men hun har litt for lav selvtillit til å bryte isen på egenhånd. Jeg håper å kunne lage en stemning med filmen som gjør det mer naturlig for meg å gjennomføre de offensive trekkene. Kan noen hjelpe meg? Tusen takk for alle svar.

Om moderatorer skulle mene at denne tråden går i strid med reglene for gjesteposting, vil jeg dere skal vite at jeg svært gjerne vil slippe å poste denne tråden under mitt egentlige nick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Twilight.

Dette kan også slå feil ut ved at jenta blir forelsket i guttene(?) i filmen og dermed ikke akkurat blir mer tiltrukket av deg. Men hun kommer mest garantert til å få tankene over på romanse osv, om hun ikke er en av de 2% jenter på 15 år som ikke synes Twilight er lyset, veien og livet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Twilight.

Dette kan også slå feil ut ved at jenta blir forelsket i guttene(?) i filmen og dermed ikke akkurat blir mer tiltrukket av deg. Men hun kommer mest garantert til å få tankene over på romanse osv, om hun ikke er en av de 2% jenter på 15 år som ikke synes Twilight er lyset, veien og livet.

Problemet med twilight er at før 5 min har gått har TS bitt jenta i halsen og gått og hengt seg.

post-124256-1266103795_thumb.jpg

Jeg synes det er litt morsomt at jeg - gutten - er mildt skuffet over hennes manglende interesse for Twilight. Ikke det at hun ikke liker serien, men hun er ikke av den typen som leser bøker generelt sett. Jeg, på en annen side, begynte å lese Twilight i dagene før Julaften. Per dags dato har jeg lest alle bøkene på norsk og engelsk to ganger per språk :blush: Jeg har uansett sett Twilight altfor mange ganger allerede. Ikke er det noen god film heller.

Lenke til kommentar

Wow. Dette kom litt ut av det blå for min del. Alle bøkene to ganger per språk er overkill selv til jente å være, spør du meg. Men for all del. Rollene er altså snudd fra det tradisjonelle mønsteret.

Ellers håper jeg du forstår motsigelsen i "Jeg har uansett sett Twilight altfor mange ganger allerede. Ikke er det noen god film heller."

Om hun ikke liker Twilight kan du velge en hvilken som helst annen kjærlighetsfilm ;) Eventuelt en som får henne til å gråte eller bli redd (Titanic/Hostel) slik at du kan bli "the big man" og trøste henne. Mulig hun er litt for gammel til å grine og bli redd av de to filmene da. Du tar poenget mitt.

Lenke til kommentar
Så mye kjedelig driiit som ble posta her. Sett på gode norske Fatso eller Jonny Vang :)

Anbefaler også Kill buljo der Jompa driver en intens jakt etter sin kjære som har blitt kidnappet ;)

Siden vi er innom den nord-norske sjangeren slenger jeg på Svidd neger. "Anna og Pedær blir æt kjæmpepar"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...