Gå til innhold

NITH - forkunnskaper og 3D-design

Sylinderhatt

Anbefalte innlegg

Vurderer å søke 3D-design på NITH neste år, men har noen spørsmål først.

På hvilket nivå ligger vanligvis søkerene innenfor programmering og generelle IT-kunnskaper og hvilket nivå forventer lærerene på starten av semesteret? Har plundret litt med Blender, Java, Linux osv, men kunnskapsnivået mitt er rimelig lavt, så jeg frykter jeg blir hengende etter og at alle i klassen er mye bedre enn meg.

Jeg blir sett på mange som kreativ, men er på ingen måte artistisk. Kan IKKE tegne i det hele tatt, blir dette et problem? Har ganske klare bilder i hodet, men sliter med å få de på papir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å søke 3D-design på NITH neste år, men har noen spørsmål først.

På hvilket nivå ligger vanligvis søkerene innenfor programmering og generelle IT-kunnskaper og hvilket nivå forventer lærerene på starten av semesteret? Har plundret litt med Blender, Java, Linux osv, men kunnskapsnivået mitt er rimelig lavt, så jeg frykter jeg blir hengende etter og at alle i klassen er mye bedre enn meg.

Jeg blir sett på mange som kreativ, men er på ingen måte artistisk. Kan IKKE tegne i det hele tatt, blir dette et problem? Har ganske klare bilder i hodet, men sliter med å få de på papir.

Går selv på NITH, og hadde null og niks av forkunnskaper fra hverken java eller HTML koding før jeg startet der, men det har på ingen måte vært et hinder for meg. De forventer ikke at du kan noe som helst, de lærer deg alt du trenger å vite helt fra starten av, så det skal ikke være noe problem.

Det vil alltid være noen som kan masse fra før, men majoriteten er helt fersk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...