Johnny25 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei, jeg lurer lurer veldig på Om hvilken mobil som er best av Htc hd2 eller nye nexus one, og hvilken jeg burde kjøpe. Hvilken er best. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da tenker jeg vi legger den i kategorien for mobiltelefoner jeg, eller hva? *flytte* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Velkommen til forumet, du med denovergjennomsnittetstorepeniseniforholdtilalderen Men det blir vel liksom Windows Mobile eller Android Lenke til kommentar
program Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 4,3" vs 3,7" LCD vs AMOBIL WM vs Android osv. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Johnny25 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 4,3" vs 3,7" LCD vs AMOBIL WM vs Android osv. Hva skal du bruke den til? for det meste til internet og gaming/film Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva legger du mest vekt på, film eller gaming?. Til film og internet er vel HD2 best, men til gaming vet jeg ikke Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 4,3" vs 3,7" LCD vs AMOBIL WM vs Android osv. Hva skal du bruke den til? LCD vs AMOLED kanskje? Eller misforstår jeg her? Har blitt litt sent. Vanskelig valg uansett da begge telefonene er veldig bra. HD2 er beste valgt med tanken på garanti og reklamasjon i alle fall. Nexus One er mer lommevennlig. Begge er raske og har veldig bra touchskjerm. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Begge er raske og har veldig bra touchskjerm. Har du prøvd noen av dem? Motsier ikke det du skriver ^^ Men det er et valg mellom de to beste telefonene i den klassen atm mener jeg. Jeg anbefaler deg Nexus men så har jeg ikke prøvd HD1 mere enn et par minutter Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Begge er raske og har veldig bra touchskjerm. Har du prøvd noen av dem? Motsier ikke det du skriver ^^ Men det er et valg mellom de to beste telefonene i den klassen atm mener jeg. Jeg anbefaler deg Nexus men så har jeg ikke prøvd HD1 mere enn et par minutter Jeg har prøvd begge. Har selv Nexus One. Liker selv Android bedre enn WinMo. Lenke til kommentar
program Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Haha, skulle selvfølgelig være AMOLED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå