Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Logget ut av Facebook og Live Mail, får ikke logge på igjen

Anbefalte innlegg

Satt og surfet på facebook for 10 minutter siden. Plutselig får jeg "Your session has expired. Please log in again." noe som ikke er helt uvanlig. Men da jeg prøvde å logge inn igjen fikk jeg beskjed om at passordet var feil, samt feilmelding "If you suspect your account has been accessed by someone else, please submit your report here." Jeg prøvde flere ganger å logge inn, men kom meg ikke innpå(er sikker på at passordet er riktig). Da jeg prøvde å få tilsendt nytt passord på E-mailen, måtte jeg plutselig logge på denne og, noe som heller ikke gikk. Kan nevne at jeg hadde samme passord på facebook og hotmail(rutinert ja...)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Mottok nettopp en melding på mobil fra Telenor med "Kode: ***** Hilsen Telenor", så jeg lurer på om mailen kan ha spamet adressene.

Kan nevne at jeg har prøvd å logge på fra to forskjellige pc'er.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt og surfet på facebook for 10 minutter siden. Plutselig får jeg "Your session has expired. Please log in again." noe som ikke er helt uvanlig. Men da jeg prøvde å logge inn igjen fikk jeg beskjed om at passordet var feil, samt feilmelding "If you suspect your account has been accessed by someone else, please submit your report here." Jeg prøvde flere ganger å logge inn, men kom meg ikke innpå(er sikker på at passordet er riktig). Da jeg prøvde å få tilsendt nytt passord på E-mailen, måtte jeg plutselig logge på denne og, noe som heller ikke gikk. Kan nevne at jeg hadde samme passord på facebook og hotmail(rutinert ja...)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Mottok nettopp en melding på mobil fra Telenor med "Kode: ***** Hilsen Telenor", så jeg lurer på om mailen kan ha spamet adressene.

Kan nevne at jeg har prøvd å logge på fra to forskjellige pc'er.

I would guess, by the looks of it, that you've become infected by malicious spyware :(

Lenke til kommentar

Indeed, den var virkelig artig.

Er mulig det er en keylogger, men ser ikke helt hvem som skulle ha interesse av facebook og hotmailen din. mye mer å hente på ting som nettbutikk passord.

Hadde kanskje gjettet på at det var en kamerat som lekte seg litt.

Men, skader aldri å sjekk maskinen for spyware...

Lenke til kommentar
Der ble jammen Hotmailen også slettet. Dette ser ut til å gå veien.

Jeg ville kjørt på med no Spyware removal rimelig kjapt, eller kjørt en full formatering med en gang! Kontoene kan du få tilbake så snart du er kvitt keyloggers og malware!

Lykke til, og synd dette skulle skje!! Er desverre alltid noen jævler der ute -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...