BetaCam Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har et hjemmenettverk som består av 5 PC'er. Hvordan kan jeg overvåke (og styre) hvor stor datamengde som kommer og går til og fra de forskjellige maskinene? Jeg bruker Windows XP. Finnes det ekstern programvare som forenkler denne jobben og som har et noenlunde enkelt grensesnitt å forholde seg til? Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det letteste er å gjøre dette i ruteren. Selv bruker jeg en WRT54GL med Tomato-firmware. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 What?? I min naive drømmeverden hadde jeg håpet på at det fantes et (eller flere) shareware/freeware program som kunne lastes ned. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kanskje denne tråden kan hjelpe deg =) Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Kanskje denne tråden kan hjelpe deg =) Jeg har prøvd programmet (The Dude), men det kunne ikke hente ut informasjon om andre maskiner i mitt eget nettverk (selv om jeg la inn min egen IP som utgangspunkt). For øvrig, takk for at du prøver jckf Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da ville jeg sett på å bruke overvåkingsprogramvare på ruteren igjen. Hvilken ruter har du? Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 D-Link DI-624. Lenke til kommentar
-Yngin- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Prøv et program som heter netstumbler: http://www.stumbler.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå