Gå til innhold

Returnering av ødelagt adapter (Asus Eee)

Gavekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet blir vel om adapteren har en fabrikasjonsfeil, eller om det har en selvforskyldt skade. Har den ingen åpenbare brudd på ledning/kontakt, og ellers ser pen ut så får man så og si alltid ny adapter innenfor reklamasjonstiden.

Gjør som TEE sier, og kontakt PS/Asus, og forklar at adapteren er død.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Jeg hadde en slik sak med en Acermaskin og MPX nå nettopp. Måtte sende dem to mail, da de bare sendte meg et retur-standardsvar første gang, men de sendte nytt adapter uten at jeg måtte sende inn det gamle, og kjapt også.

De fleste ledninger kjører en løsning der den ene lederen er snurret rundt isolasjonen på den andre, noe som gjør den ytre ledningen utsatt for ledningsbrudd. Hos meg hadde det skjedd inne ved kontakten til maskinen, selv om jeg har vært veldig nøye på å øegge den pent sammen og feste den med den medfølgende borrelåsen.

Det er tydelig at MPX ikke får slikt dekket av Acer etter at Acers garantitid har gått ut, siden MPX sendte meg et annet multiadapter fra sortimentet sitt, som neppe var en erstatning fra Acer. Det er litt større, og litt mer kronglete å koble til. Men det gir meg mulighet til å lade usb-enheter også, så jeg skal ikke krangle. Ihvertfall ikke når kundeservicen deres var såpass grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...