Bark1Steinar Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei, Har kikket litt på pc-skjermer i det siste, og kom nylig over denne. Da jeg først så den trodde jeg det var for godt til å være sant, for er ikke LED-skjermer ganske dyre? Og denne var i tillegg 24" noe som er greit stort? Og med 2ms responstid i tillegg så virker jo dette som en knallskjerm for penga! Problemet er at jeg ikke har peiling på dette i det hele nesten, så da er spørsmålet mitt da altså om denne skjermen er noe å ha på. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Det er bare analog og DVI innganger på den. Se på denne, billigere og HDMI inngang: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495362. Endret 13. februar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Takk! Men sånn ellers, hvis jeg skal se etter pc-skjermer, hva slags spesifikasjoner vil jeg se etter? hvor høy kontrast etc. Edit: Kan vel legge til at skjermen kommer til å bli brukt til spilling og hovedsaklig bare dette, dersom det skulle ha noe å si. Endret 13. februar 2010 av LOEVLAND Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå