Sandsvei Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hola, Skal stå dørvakt i Trondheim i kveld på en 20'års plass. Jeg lurer bare generelt på noen tips som kan være lurt å ha med seg i den sammenhengen Lenke til kommentar
bedokboi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ser du allerede har blitt kastet ut i det men her er noen tips fra meg. Ta det med ro, snakk med folk, gi de mange muligheter til å gå ut selv. Hvis du må bruke makt for å få noen ut har du tapt. Ha en hyggelig tone med folk og de er hyggelige mot deg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vær selvsikker, ikke vis svakhet. Stå med rak rygg og med hodet opp, men ikke overdriv da. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke vær en ekkel drittsekk, selv om noen har noen pils innabords har dem ikke gitt fra seg sin fortjente respekt. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jupp! Åssen gikk det? Bor i Bartebyen sjølv og det er mye rart ute på kvellan som heller burde vært forsvarlig bak lås & slå ;-) Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Stor forskjell på Trondheim og Oslo uteliv. Når jeg er på byen i Trondheim møter jeg stadig vekk aggresive folk, som skal begynne å fyre. Men den typen møter jeg aldri i Oslo. Å, herregud Oslo er så mye bedre enn Trheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå