Danielbn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kjøpte meg en ny PC fra komplett for et halvt år siden, og har ikke hatt noen problemer med den. Helt til i dag da jeg oppdaget at jeg bare har 494.0 MB i Vidio Ram når jeg egnetlig skal ha 1gb. Jeg er ikke spesielt PC smart, og kan fort hende at jeg bare har missforstått noe. Bruker PC mest til programvare(Illustrator, Photoshop, 3damx) Spec: Gigabyte GeForce GTX 285 1GB : Komplett 8gb DDR2 ram : komplett x2 Vista 64bit Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz MSI P45 : Komplett Noen som veit hva som kan være galt? og om jeg kan fikse det? Takk før alle svar Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan har du funnet ut dette? 99,9% sikkert at du har det minnet du skal ha på skjermkortet. Lenke til kommentar
Danielbn Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvordan har du funnet ut dette? 99,9% sikkert at du har det minnet du skal ha på skjermkortet. Først tok jeg en test på "Canyourunit.com" og der sto det at jeg bare hadde 494 MB. Det hva der jeg fant ut at det hva noe galt. Så jeg gikk inn på start - Kjør - dxdiag hvor det også sto: Cirka totalt minne: 494 MB Endret 13. februar 2010 av Danielbn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå