Rob92 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei. Jeg får ikke koblet til trådløst nettverk på stasjonære pcen i kjelleren. Alt virket før når jeg fulgte innstruksene osv. Pakka inn trådløskortet og kjørte driveren. Men nå har jeg formatert pcen nede og jeg får ikke kjørt driveren. Hva skal jeg gjøre for å få nett nede, da jeg allerede har pakket nettverkskortet inne i pcen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis det er Win-XP og WPA-kryptering så må du oppgradere med servicepakker. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Kan du forklare litt mer i dybden? Er helt blank når det kommer til dette. Takk for svar ;-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 WPA-kryptering krever at Win-XP har lagt inn Servicepack 2 eller 3. Du finner de online på Windows Update. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Takk, takk. Er snart ferdig med å installere det. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Hei. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg går på veiviser for trådløst nettverk. Det står bare at jeg skal lagre det på usb osv. Men hvordan får jeg nett? Kan du hjelpe meg? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg fiksa det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå