hmm123 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hei! Vet noen om en måte man kan få subtitles til å være en del av filen, sånn at jeg kan se filmer, series osv. med subtitles på xboxen og ikke bare på vlc? Vet ikke helt om jeg har posta på rett sted, men hvis jeg har si ifra hvor jeg heller skal poste. takk! Endret 13. februar 2010 av hmm123 Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 http://itpro.no/art/12209.html Here 'ya go bro! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Vet noen om en måte man kan få subtitles til å være en del av filen, sånn at jeg kan se filmer, series osv. med subtitles på xboxen og ikke bare på vlc? Vet ikke helt om jeg har posta på rett sted, men hvis jeg har si ifra hvor jeg heller skal poste. takk! Har jeg forstått deg rett: du vil ha dvd->avi med subs, der du har alt i samme fil? Sjekk Handbrake. Når jeg ripper dvd så lager jeg en fil feks Nord.mkv (som jeg kopierte hin dagen), med alle lydsporene og alle subtitles inkludert i Nord.mkv. Man kan (noe jeg pleier) sette alle subtitles til å være av som default. Da kan man bare velge å sette på den du vil når man spiller av filen. feks i vlc eller mediaplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå