P0nduz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei som topic sier så lurer jeg på om man trenger å bruke egen softwarefirewall på windows 7 eller er windows firewall god nok? Takker på forhånd for svar mvh JC Lenke til kommentar
martingee Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva man TRENGER er jo litt opp til en selv, men jeg bruker kun Windows Firewall. Har jo antivirus/antispam i tillegg da. Selv har jeg ingen problemer med dette. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 tenkte vel egentlig mest på om windows firewall var så dårlig at det var noen stor gevinst å kjøre en egen sw bassert en men det er vel ikke tilfelle lenger kanskje? tenker også max beskyttelse på lan osv.. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Den innebygde firewallen i win7 duger i massevis. Finnes garantert noe som er bedre, men jeg hadde ikke giddet å tatt meg bryet med å innstallere en annen firewall. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Den innebygde brannmuren i windows har bestandig vært grei - men først i W7 er den så fleksibel at den er grei om man har behov for noe annet enn standardinnstillinger. start/kjør wf.msc så får du opp de nye innstillingsmulighetene som kom med brannmuren i W7. Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg ville ikke sagt at windows firewall er så bra. Jeg ville heller satset på noen av de andre bedre firewall'ene som finnes på markedet. Comodo er jo veldig bra. Ligger i på toppen i denne testen til matousec. Comodo er veldig lett på resursene. Ikke spesielt mye popups for firewallen. Hos comodo får du både firewall og anti virus i en pakke. Og det er gratis. Endret 1. mars 2010 av PowerShot-x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå