VersionV Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg skal søke på en jobb der de vil at jeg sender søknaden på e-post. Jeg er veldig usikker når det kommer til f.eks. vitnemål. Hvordan sender man dette digitalt? Er det bare å scanne i vei, eller må man sende inn en kopi som f.eks. er merket "ekte"? Lenke til kommentar
martingee Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Originalen må du aldri finne på å sende fra deg. Scan den inn på en pc som PDF-format og send på e-post. Null stress. Eventuelt kan du gå på politihuset i kommunen din og få dem til å kopiere en original kopi. Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du kan også få rett kopi hos biblioteket, skoleadministrasjonen og sikkert en del andre offentlige kontorer. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er vel helt likegyldig om man scanner originalen eller en kopi av denne som er bekreftet å være korrekt. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er vel helt likegyldig om man scanner originalen eller en kopi av denne som er bekreftet å være korrekt. Det er vel heller ingen som har påstått dette? Men ja, det er likegyldig om du skanner kopi og original. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå