propellen20 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har nettopp fått meg ny iPhone og lurer på dersom jeg kobler iPhonen til det trådløse nettverket Wi-Fi hjemme og laster ned ulike gratis App store spill, programmer osv. vil dette da koste meg noe i telefonabbonementet? Jeg har foreløpig tele 2 sheriff der det inngår 2MB data, går dette som jeg laster ned hjemme på disse 2MB jeg har inkludert i prisen, eller blir det bare dersom jeg kobler meg til internet et annet sted enn hjemme? Beklager, veldig grønn, mye å lære;) Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Så lenge du er sikker på at du laster ned via det trådløse nettverket, og ikke via GPRS/3G/whatever skal ikke det være noe problem. Endret 13. februar 2010 av greygenic Lenke til kommentar
norsemen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ingen fare. Du ser klart om Wifi-symbolet er aktivert øverst på skjermen. Bruken over ditt mobilabonnement kan du sjekke på: Innstillinger => Generelt => Bruk =>Mobilnettverksdata Dersom du er i utlandet anbefales det å slå av dataroaming (her er risikoen for store regninger tilstede). Innstillinger => Nettverk => Dataroaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå