Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hør på Jotun! Akkurat den grunnen jeg hadde! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Får satse på at han gjør det bra i de gjenstående rennene. Stiller han i "vanlig" slalom? Tror nok Kostilic tar gullet i superkombi Superkombien blir nok mellom Svindal, Kostilic, Raich og Janka vil jeg tippe. Skal forresten ikke se helt bort ifra at Defago i form kan hevde seg der også. Han vant vel en superkombi en stund tilbake, men ble disket på grunn av 1mm for høye bindinger mener jeg å huske Tviler på at Svindal kommer på pallen i super-kombi'n. Han er rett og slett ikke god nok i slalåm. Han blir nok i beste fall en outsider. Men resten av de du nevner, kommer nok høyt opp på lista. Skal ikke se helt bort fra at Miller kan gjøre det stort heller. Men med den formen Svindal viser nå, så er det bare å glede seg til super-g og storslalåm Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Svindal tok gull i superkombinasjonen i VM i fjor. Han er ikke så god i slalåm, nei, men hentet nok i fjor i utfor til at det gikk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Må følge med på denne. Dessverre har jeg fysikkprøve i morgen, så håper rennet blir utsatt! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Superkombien blir nok mellom Svindal, Kostilic, Raich og Janka vil jeg tippe. Skal forresten ikke se helt bort ifra at Defago i form kan hevde seg der også. Han vant vel en superkombi en stund tilbake, men ble disket på grunn av 1mm for høye bindinger mener jeg å huske Tviler på at Svindal kommer på pallen i super-kombi'n. Han er rett og slett ikke god nok i slalåm. Han blir nok i beste fall en outsider. Men resten av de du nevner, kommer nok høyt opp på lista. Skal ikke se helt bort fra at Miller kan gjøre det stort heller. Men med den formen Svindal viser nå, så er det bare å glede seg til super-g og storslalåm Glemte selvfølgelig Miller. Kan bli spennende hvis han kommer seg ned slalomomgangen Flyttet forresten to innlegg fra utfor-tråden inn hit Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Svindal tok gull i superkombinasjonen i VM i fjor. Han er ikke så god i slalåm, nei, men hentet nok i fjor i utfor til at det gikk. Joa, men Raich, Miller og Janka kjørte ut. Samme gjorde forøvrig sterke slalåmnavn som Hirscher og Grange. Svindal bør nok ha halvannet sekund på de beste før slalåm'en. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Sant det, men muligheten er der! Han tapte helt sykt med tid på slalåmen i fjor, så enig der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Grunnen til at han tapte mye på slalåmen i fjor var jo at han hadde noen megafeil som gjorte at han tapte latterlig mye. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Grunnen til at han tapte mye på slalåmen i fjor var jo at han hadde noen megafeil som gjorte at han tapte latterlig mye. Det tror jeg er noe av det råeste jeg har sett Gleder meg sykt til ikveld Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det var stor jubel hjemme på kjøkkenet i alle fall! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 1) Raich 2) Lizeroux 3) Janka Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 1. Svindal 2. Raich 3. Bode Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En øvelse jeg gleder meg til. Håper på Aksel foran Bode i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Gleder meg! Aksel må nok ha minst ett sekund ned til de sterkeste slalåmkjørerne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Blir det noe renn i dag da? http://www.dagbladet.no/2010/02/16/sport/o..._2010/10421580/ Er i beste fall usikkert om man skal tro denne artikkelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Gjerne utsett den. Curling, skiskyting (menn/kvinner), alpint, ishockey, og CL (United-kamp) blir altfor mye på en og samme kveld! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gjerne utsett den. Curling, skiskyting (menn/kvinner), alpint, ishockey, og CL (United-kamp) blir altfor mye på en og samme kveld! And so shall it be! http://www.dagbladet.no/2010/02/16/sport/o..._2010/10429534/ Dagens superkombi er utsatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg utsatte den. Er ikke jeg kul? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Argh, fordømrade dritt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Må følge med på denne. Dessverre har jeg fysikkprøve i morgen, så håper rennet blir utsatt! Dagens superkombi er utsatt Jeg utsatte den. Er ikke jeg kul? Ser jo helt klart at det var meg. Men digg, da stryker jeg ikke i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå