Gå til innhold

OL2010:21/2 Alpint, superkombinasjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får satse på at han gjør det bra i de gjenstående rennene. Stiller han i "vanlig" slalom?

 

Tror nok Kostilic tar gullet i superkombi

Superkombien blir nok mellom Svindal, Kostilic, Raich og Janka vil jeg tippe. Skal forresten ikke se helt bort ifra at Defago i form kan hevde seg der også. Han vant vel en superkombi en stund tilbake, men ble disket på grunn av 1mm for høye bindinger mener jeg å huske :)

 

Tviler på at Svindal kommer på pallen i super-kombi'n. Han er rett og slett ikke god nok i slalåm. Han blir nok i beste fall en outsider. Men resten av de du nevner, kommer nok høyt opp på lista. Skal ikke se helt bort fra at Miller kan gjøre det stort heller.

 

Men med den formen Svindal viser nå, så er det bare å glede seg til super-g og storslalåm :)

Lenke til kommentar

Superkombien blir nok mellom Svindal, Kostilic, Raich og Janka vil jeg tippe. Skal forresten ikke se helt bort ifra at Defago i form kan hevde seg der også. Han vant vel en superkombi en stund tilbake, men ble disket på grunn av 1mm for høye bindinger mener jeg å huske :)

 

Tviler på at Svindal kommer på pallen i super-kombi'n. Han er rett og slett ikke god nok i slalåm. Han blir nok i beste fall en outsider. Men resten av de du nevner, kommer nok høyt opp på lista. Skal ikke se helt bort fra at Miller kan gjøre det stort heller.

 

Men med den formen Svindal viser nå, så er det bare å glede seg til super-g og storslalåm :)

Glemte selvfølgelig Miller. Kan bli spennende hvis han kommer seg ned slalomomgangen ;)

 

Flyttet forresten to innlegg fra utfor-tråden inn hit :)

Lenke til kommentar
Svindal tok gull i superkombinasjonen i VM i fjor. ;)

 

Han er ikke så god i slalåm, nei, men hentet nok i fjor i utfor til at det gikk. :)

 

Joa, men Raich, Miller og Janka kjørte ut. Samme gjorde forøvrig sterke slalåmnavn som Hirscher og Grange.

Svindal bør nok ha halvannet sekund på de beste før slalåm'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...