elvenbow123 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som vet hva slags rase dette er? ^^ På forhånd takk Lenke til kommentar
martingee Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bastard som vi sier på østlandet... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eller newfoundlandshund, som vi sier på nordmøre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Men Newfoundlendere får vel ikke såå lang pels på ørene? Har hvertfall aldri sett det. Samt det blå på tunga er vel kanskje noe fra en annen rase.. Men ja, det er helt tydelig Newfoundlender oppi der. Om den er 100% er en annen sak Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nå så jeg ikke dette bildet stort før nå, men når du sier det så er vel tunga litt blå ja. Jeg tenkte kanskje at det var langt hår på ørene som ikke har klipt Pelsen er også litt vel lang.. Men det er helt klart veldig mye Newfoundlender inn i bildet. Lenke til kommentar
Carri Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alle hadde vel fått blå tunge med det kameraet der? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hehe, joda, det er et voldsomt blåskjær i bildet. Men om du ser ytterst på tunga er den BLÅ, mens lenger inn er den rosa. Noen raser som f. eks Chow Chow har gener som gir dem blå tunger. Newfoundlender har vel ikke dette? Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Okay, takker for svar ^^, jeg regner med at det er en Newfoundlender, eller en slight blanding Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror det er rett, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå