Gå til innhold

Silent hunter 5: mange som venter?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Fikk spillet i dag.. vet ikke hvordan den kom så fort i posten men.. spillet er som forventet med noen bugs de kommer til å fikse veldig fort.

 

Edit: Dere som ikke har fått det blir nok glade å høre at det er nå en 68 mb patch ute for bugs :)

 

Patch 1 informasjon i Spoiler:

 

 

Bugs and issues

 

- Update the leader boards data security

- Now torpedo Officer's abilities upgrades work properly

- Fixed the promotion points issue for crew in multiplayer

- Fixed a bug where the player will lose the flak gun & hydrophone upgrades if he upgrades the conning tower

- The depth control is now working properly

- Corrected an angle readout when the user manually adjust the angle

- Add visual feedback when the user uses a crew ability

- Now difficulty settings is kept in campaign after the game has been restarted

- Fix a bug where the shortcuts for the abilities are not working when using some keyboard models

- Fix a bug where the camouflage of the submarine didn't apply to the conning tower

- Fix a bug where only 1 Flak gun was upgraded

- Now submarines have the correct icon representation on map

- Fix a bug where the user will receive the defeat screen after completing the campaign with major victory

- Now the external camera works on the realistic mode.

- Fix a bug when talking to the Watch Officer

- Fix a bug when Macro objective can no longer be completed.

- Fix a bug when having the hull integrity below 20% at the end of the campaign will destroy the submarine rather than complete the campaign

- Fix a bug when the user cannot use the attack/observation periscope in certain conditions

- Fix a bug on Windows Vista when installing the game under a standard user account

 

Game play and others

 

- Fix a bug when the U-boat does not take damage from AMCs

- Now ships sunk in an area specified by the shape will update the specific Macro objective

- Fix a bug related to the objective condition on the mission The Fate of U-110

- The direction of the enemy locked ships no longer appear in the TAI

- Fix a bug where the texts on the map were overlapping

- On the mission The Cornered Giant the user can no longer complete the mission without sinking any ship

- Fix a bug with German voices and voice over subtitles

- Frame rating improvements when the user enters the bunker

- Fix a bug on load/save where some objectives will not be completed

 

Online

 

- Fix a bug when long freeze occurs when a client tries to join a session

- Fix a bug when title remains stuck on synchronizing saved games menu

- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.

- Fix a but when there was a significant delay regarding the availability of redeemed rewards in game

- Now Uplay window and taskbar tab have specific icons

- Fix a bug when the user gets a confirmation message instead of notification one

- Incorrect mouse behavior when returning to Main Menu from Uplay

- Several errors appear after buying the two historical missions.

- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.

- Fix a bug on German version when value is not translated in the Uplay achievement window.

- Fix a bug when improper message displayed when another user logs in on the same account

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ÆSj.. altså.. Jeg som har ustabilt nett å greier. Selv om AP er ny D-Link til tusenlapp mister jeg forbindelsen en gang hver 8-12 time.

 

JEg vet ikke hva som forstyrrer, men høres ut som en dårlig ide å kjøpe noe jeg vet kan spolere single playeren.

 

Hvorfor spør du ikke noen i Internett tråden om hjelp?

Jeg fikk nettopp mye god hjelp derfra, så de kan sikkert hjelpe deg også... :yes:

 

 

Om Silent Hunter 5 mener jeg at de overdriver gamle WWII ubåter. Jeg hadde helt klart skaffet meg dette spillet om de hadde kommet med mer moderne ubåter, og atom ubåter.

 

Tenkte meg et senario med ubåter som i en film jeg så på tv3 i går som het K-19 eller noesånt. At man kan dra på oppdrag for å sende atombomber i fks usa. Så får man kanskje se et lite vindu med en video av at bomba treffer det lande du sendte den på.

 

Liker også bedre de ubåtene som er mere formet som tuber.

Lenke til kommentar

Og der var denne DRM'en knekt også. Bravo Ubisoft, de eneste som vil lide av dette er betalende kunder mens piratene kan spille det hvor de vil, når de vil. De kan til og med hvis de ønsker spille SH5 på en maskin og ha Assasins Creed 2 kjørende på en annen! ( Ikke mulig for betalende kunder. )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Og der var denne DRM'en knekt også. Bravo Ubisoft, de eneste som vil lide av dette er betalende kunder mens piratene kan spille det hvor de vil, når de vil. De kan til og med hvis de ønsker spille SH5 på en maskin og ha Assasins Creed 2 kjørende på en annen! ( Ikke mulig for betalende kunder. )

 

Tror ikke betalende kunder vil få problemer med å få tak i den samme knekte koden. Noe betalende kunder burde gjøre for å vise UBI at det ikke hjelper å fjerne offline mode.

Lenke til kommentar

ÆSj.. altså.. Jeg som har ustabilt nett å greier. Selv om AP er ny D-Link til tusenlapp mister jeg forbindelsen en gang hver 8-12 time.

 

JEg vet ikke hva som forstyrrer, men høres ut som en dårlig ide å kjøpe noe jeg vet kan spolere single playeren.

 

Hvorfor spør du ikke noen i Internett tråden om hjelp?

Jeg fikk nettopp mye god hjelp derfra, så de kan sikkert hjelpe deg også... :yes:

 

 

Om Silent Hunter 5 mener jeg at de overdriver gamle WWII ubåter. Jeg hadde helt klart skaffet meg dette spillet om de hadde kommet med mer moderne ubåter, og atom ubåter.

 

Tenkte meg et senario med ubåter som i en film jeg så på tv3 i går som het K-19 eller noesånt. At man kan dra på oppdrag for å sende atombomber i fks usa. Så får man kanskje se et lite vindu med en video av at bomba treffer det lande du sendte den på.

 

Liker også bedre de ubåtene som er mere formet som tuber.

Hadde ikke blitt spesielt gøyalt spill om det hadde vært moderne ubåter, da disse er stort sett "first strike death dealing machines" i den form av at dem nuker et helt land så forsvinner dem.

 

Men for all del, om du liker et spill der du flyter opp til noen meter under havoverflaten tømmer skipet for raketter og gjemmer deg på dypet igjen mens du venter ca 1 time på game over så skal du få lov til å like det.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_holocaust

 

Destroyer skip osv. har vel noe de kan oppdage ubåter med?

Skulle tro de hadde kunnet klart å lage et bra spill med moderne ubåter også. Og for å vente på rakketen hadde man ikke trengt å lage det slik at man må vente 1 hel time på impact for bomben. Det er jo trossalt spill det er snakk om. Og jeg vet at det er et realistisk spill, men de kan jo fortsatt lage det realistisk nok.

Lenke til kommentar

Fikk det til etter mange forsøk, og har så vidt prøvd det. Førsteinntrykket er at grafikken ikke ser så bra ut som på bilder, men er forstatt bra. Når det skytes på hverandre ser det ikke ut til at skipene får noen skader, de bare plutselig synker, noe som jo ikke akkurat er så realistisk. På bilder å video av spillet har jo nettopp dette med skader sett svært realistisk ut, men her ble jeg skuffet. At det ikke er Tysk tale er heller ikke positivt, men som sagt har så vidt prøvd spillet.

Lenke til kommentar

Har nettopp lastet ned SH5 fra steam, men når det skal starte står det at jeg ikke er koblet til internet.....hva i helvete skal det bety???????????????

 

DRM krever at alle som spiller er kobla til internett. Når en starter spillet er det et lite program som starter som logger deg inn, og som synch'er save games eller noe. Er ikke sikker på akkurat hva som skjer.

 

Ojoj, da har jeg fått tatt meg en tur eller to. Tja, spillet er helt klart uferdig, men likevel er det muligheter her for å få til noe bra tror jeg med modding.

 

En kan installere med tyske stemmer og få engelsk tekst, men inntil videre så vil også kartet ha tyske navn hvis en installerer med tyske stemmer.

 

SH5 ser ut til å kjøre bra med min Radeon 5850 kort, med antialising slideren til ca 60% (hva enn nå 60% kan bety).

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Så lenge jeg tar meg god tid i spillet, og ikke bare "fast-forward", er det dritbra spill. Liker at man må gå igjennom skipet til de forskjellige tingene, og ikke bare "click 'n jump" som i de tidligere spillene.

 

Til nå: 7/10, ca 40 min inni spillet. Han just gått i land et sted. Sjefen fikk ny båt, og jeg hans gamle.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig veldig dårlig tid nå, så jeg fikk ikke tid til å lese igjennom tråden, selv om den bare er på 2 sider.

 

Uansett. Jeg skal snart gå i innkjøp av dette spillet, men lurte litt på hvor god PC man må ha for å spille dette?

Spillet har enda ikke kommet på http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx (Der vi kan sjekke om vi har god PC nok.)

 

Så jeg håper det er noen her som kunne si meg dette :)

Har en Acer Aspire 5920, som jeg fikk for rundt 2 år siden. Takker og bukker for svar :)

Lenke til kommentar

Hehe, så det nå :wallbash: Skrev det i farta.. hehe :)

 

Fant dette på hjemmesiden deres;

 

Minimum system configuration

 

CPU: Intel® Core2Duo® E4400 or AMD® Athlon™ 64 X2 4000+ or higher

Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2)

RAM: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista)

DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive

Minimum Drive Space: 10 GB

Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon HD2600/GeForce® 8800 or better)

Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card

DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

Recommended system configuration

 

CPU: Intel® Core2Duo® E6850 or AMD® Athlon™ 64 X2 5600+ or higher

Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7

RAM: 2 GB (XP / Vista / Win7)

DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive

Recommended Drive Space: 15 GB

Video Card: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon HD3000 series / GeForce® 9 Series or better)

Sound Card: DirectX® 9.0c-compliant sound card

DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

 

Internet connection required

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...