Vallhall Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei Gleder meg som en liten unge til SH5 kommer. Dette er et spill som får meg til å glemme både mass effect2 og andre store titler. Er det andre her inne som venter i spenning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei Gleder meg som en liten unge til SH5 kommer. Dette er et spill som får meg til å glemme både mass effect2 og andre store titler. Er det andre her inne som venter i spenning? Vel, ja jeg venter på silent Hunter 5 jeg også men jeg har ikke glemt de andre spillne ennå. Svir litt i lommeboken. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Oh yes,dette blir gøy SKAL ha Collector Edition Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som har hørt dato det slippes? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gleder meg stort! Har collector ed av 4'ern og. Selv om den egentlig var en liten nedtur så gleder jeg meg skikkelig til 5'ern. Ifølge Tothegame.com kommer spillet 4 mars Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ganske få norske forhandlere av Collector Edition. Status hos www.gamezone.no pr.idag: Silent Hunter 5 (PC) - 03-03-2010 - 348,- Silent Hunter 5 Collectors Edition (PC) - 16-02-2010 - 549,- 201,- i forskjell mellom Collector og Standard var mye. Amazon.co.uk skal ha 30,99£ for Collector Edition. Endret 16. februar 2010 av spaltcha Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hell ye! Synes 4'ern var litt fail, men 3'ern er fremdeles Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vet ikke helt om jeg liker denne DRM saken som kommer med SH5, som gjør at man alltid må være tilknyttet ubisoft servere for og spille en singelplayer game. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...87/m/4361060338 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) ÆSj.. altså.. Jeg som har ustabilt nett å greier. Selv om AP er ny D-Link til tusenlapp mister jeg forbindelsen en gang hver 8-12 time. JEg vet ikke hva som forstyrrer, men høres ut som en dårlig ide å kjøpe noe jeg vet kan spolere single playeren. Endret 17. februar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gledet meg lenge til SH5 men merker jeg får en vond smak i munnen av nyheten om at du må være tilkoblet hele tiden. Pirater vil jo ikke trenge dette, og de eneste som vil lide er de som kjøper spillet. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tja,denne DRM saken var ikke det beste nei,det at man må ha internett for å spille Spillet ser da veldig lovende ut,så blir dette DRM noe man får leve med(så lenge man har nett). Preview February 18, 2010Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Har bare en intel Q9400 og 9800GT sli, vil jeg kunne kjøre spille med alt av grafikk untatt AA? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du vil kanskje oppleve små spikes eller ikke noe, tanke på at hele ubåten blir rendered realtime med crew. Men jeg er ikke sikker. Noen som vet noe om det kommer en Demo snart? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 fankern at ikke STEAM har pre-release på spillet, eller pre-order... Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg prata med de på Elkjøp her om dagen og de hadde registrert produktet i systemet. Så jeg tror at SH5 kommer i hylla i neste uke. Eller kanskje bare på fredag, på slutten av uka. Folk som kjøper spillet burde holde et øye med forumet hos: http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=244 og få med seg nyheter om mods og sånt. Her er forresten noen nye bilder: http://www.marinesims.de/wbb2/thread.php?threadid=11935 Endret 1. mars 2010 av Decoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg prata med de på Elkjøp her om dagen og de hadde registrert produktet i systemet. Så jeg tror at SH5 kommer i hylla i neste uke. Eller kanskje bare på fredag, på slutten av uka. Folk som kjøper spillet burde holde et øye med forumet hos: http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=244 og få med seg nyheter om mods og sånt. Her er forresten noen nye bilder: http://www.marinesims.de/wbb2/thread.php?threadid=11935 De bildene bekrefter mistankene om at dette er den beste simulatoren for ubåter som er laget. Håper bare besettningen reagerer så realistisk som mulig på akutte situasjoner. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Uhuuuh. Det ser ut som at Elkjøp butikken ikke hadde registrert SH5 likevel, slik at det var antagelig SH3 eller 4 da jeg var innom i forrige uke. Da håper jeg det finnes noe "digital download" tilbud noe sted. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Fy f...grafikken ser sinnsyk ut. Er spillbarheten også i nærheten av grafikken kommer jeg til å synke laaaangt inn i ubåtverden. Noe negativt er det med spillet etter hva jeg forstår på forum, å det er at krigen slutter i 1943 og det kun er 1 ubåt type som man kan bruke Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Det er visst fire varianter av type VII av hva jeg kan skjønne. Den første patchen er visst i omløp med autopatch systemet. Jeg valgte å betale Gamersgate for nedlasting av SH5 i morgen, som er lanseringsdatoen der. Ellers er lanseringsdato hos Platekompaniet en dag seinere. Jeg burde nok ha ventet og kjøpt hos f.eks platekompaniet, for det ville blitt en hundrelapp billigere. Nok Euro konversjon er visst 12 kr pr euro eller noe. Sist jeg sjekket var det bare 10,8. Endret 2. mars 2010 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå