ArTanIS Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg kjøpte min microsoft intellimouse exlporer mus his komplett for et knapt år siden, i det siste har jeg merket at musen begynner å "hakke" å at pekeren "hopper" over skjermen. laseren skrur seg til visse tider også helt av. Andre som har hatt samme problemet? Hva kan være galt? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Intelligence Exploder mener du vel... Denne musen har jo vært på markedet en stund, og begynner å merke det. Det er (hvis vi snakker om samme mus) den første optiske mus som slo skikkelig igjennom. Jeg hadde min i to dager før jeg bestemte meg for å skaffe logitech.. Noen tips: Bruker du hvitt underlag? eller en musmatte med veldig regelmessig mønster? I sistnevnte tilfelle kan det være nok å snu matta et par grader til høyre eller venstre.. Jeg kan anbefale NITO sine musmatter til slikt. (Fikk den gratis, og den funker som bare F...) Evt. Kommuneforbundet eller PCsupport sine.. Hvis du er gjort av penger kan du kjøpe en spesiell musmatte for optisk mus. denne får du på http://www.everglide.com PS.. dette er skjermkort/skjerm strengen.. tror du skal spørre i PC Generelt eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå