Sylinderhatt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 I går våknet ikke skjermen på laptopen min fra dvalemodus. Jeg restartet maskinen uten noe forandring, tok så ut batteriet og prøvde igjen, men til samme resultalt. Resten av maskinen virker helt fint, alle lyder avspilles og jeg kan logge inn, men det hjelper lite når jeg ikke ser noe... Noen råd? (Det er en 2,5 år gammel Compal PC fra Multicom, Windows XP) Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 har den flimret eller på noen måte vært ustabil den siste tiden? kan jo sjekke om det er mulig å se noe på en annen skjerm Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Aldri flimret. Har prøvd koble til en ekstra skjerm, men finner ikke skjerminstillingene i "blinde" så får ikke noe bilde. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har ikke laptop'en noen FN + F4 elns for å skifte signalkilde? De fleste laptop'er jeg har tatt på har isåfall sånn. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Høres ut som baklyset eller inverteren til baklyset som har tatt kvelden. Har du fortsatt garanti på maskinen så lever den inn. Se om du kan såvidt skimte hva som står på skjermen hvis du utsetter den for kraftig lys. Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Takker for svar. Det er dessverre ingen hotkey for å bytte signalkilde, og jeg så ingen forandring fra av/på da jeg lyste på den. Har fortsatt et halvt år igjen på garantien, men laptopen ser meget slitt ut (for 2 år siden hoppet en katt oppå den, noen riper og manglende knapper.) Ellers har den blitt behandlet så bra som mulig. Fortsatt dekt av garantien tro? Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 må si meg enig med remsan, inverter og backlite ryker etter x antall brukstimer så dette burde være dekt selv om det er riper og andre ytre skader. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så lenge det ikke er tydelige skader på skjermen (innsiden) så ser jeg ingen grunn til at de skal nekte reparasjon. Det kan jo også være selve panelet, men at HELE panelet bare plutselig slutter å fungere er mindre sannsynelig spør du meg. Hvilken laptop dreier det seg om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå