Digitalsitron Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har lenge lett etter et bra system hvor jeg kan få se HD filmene mine fra PCen til Tven. Etter mye leting har jeg blitt veldig interessert i Popcorn Hour. Den store nedturen kom da jeg så at den ikke hadde wifi støtte med mindre du kjøpte en adapter til den dyreste modellen. Da ble jeg en smule frustrert. Finnes det en mediespiller som lar deg steame/vise HD filmer over et trådløst nettverk og som har en bred format støtte? Hvis ikke, finnes det en annen måte å løse problemet på? Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Etter det jeg har lest; glem det, du kommer til å få en hel haug med lagg hvis du bruker wifi til HD-avspilling. Jeg har ikke testet, så det blir bare hva jeg har lest om andres erfaringer. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Wifi + ISO/HD er en dårlig blanding. ISO-filer hakker på mitt N-nettverk. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Beste løsning for Popcorn og Wifi er å bruke en DD-WRT ruter som aksesspunkt. Jeg har f.eks. kjøpt en Linksys WRT54GL og installert DD-WRT (.org), og da kobles Popcorn til med kablet, og WRT'en kommuniserer med det trådløse nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå