Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Argh. 7 hundredeler fra vinnerkupong med Svindal og 7 sekund fra vinnerkupong med Smigun Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 20 i odds på Ahonen til å vinne storbakken. Jeg har tro på fenomenet Ahonen Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Faen, tippa på Majdic men ho var jo faen ikkje med Såg at det gjekk å tippe på Johaug og, det e svindel for faen. Endret 15. februar 2010 av ThereseJohaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Faen, tippa på Majdic men ho var jo faen ikkje med Såg at det gjekk å tippe på Johaug og, det e svindel for faen. HAHAHAHA. Regel nr. 1: Sjekk om personen du tipper på, deltar. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja jeg satt heldigvis med startlista foran meg da jeg tippa (tippa Smigun på grunn av det tidlige startnummeret, i tillegg til hennes flotte evne til å prikke inn formen ) , men det er rart at de lar deg tippe på folk som ikke deltar ja. Hvilken side var dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 God måte å svindle på da. Er jo mange som faller for det. Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ja jeg satt heldigvis med startlista foran meg da jeg tippa (tippa Smigun på grunn av det tidlige startnummeret, i tillegg til hennes flotte evne til å prikke inn formen ) , men det er rart at de lar deg tippe på folk som ikke deltar ja. Hvilken side var dette? Unibet Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Pleier man ikke få igjen bettet, hvis utøveren ikke stiller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tydeligvis ikke. Svindel deluxe da. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Litt mer sannsynlig (men fortsatt laaangt fra sikkert) er Legkov, Cologna og Angerer som vinnere av herrelangrenn. Det var 500 kr til (ok, etter at man trekker fra alle som ikke gikk inn i dag, sitter jeg "bare" igjen med 100kr pluss, da ) edit: Hva sier dere til 1.65 i odds på seier til Svendsen i morgen da? Endret 15. februar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir nesten litt forbanna her, tapte 2 kuponger på at Petter ikkje klarte å slå Livers Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjipt, man vet jo aldri med Petter. Alt eller ingenting. Ingenting idag desverre. Jeg fant ingen gode objekter idag, kreds til de som klarte å gå i pluss. edit: Hva sier dere til 1.65 i odds på seier til Svendsen i morgen da? Høres veldig interessant ut! Så igjennom startlista istad, og Emil har en liten evighet ned til storkanonen. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hehe tror jeg tar en ''pause* med tippinga jeg as. Er det en ting jeg har lært av å drive med detta så er det at det går som en berg og dalbane. Vet aldri når det går nedover eller oppover å plutselig har du en skarp sving. Skjønner hva de har disse hjelpe telefon nummerne til spillavhengige, farlig saker. Nå har jeg ikke tapt noen penger egentlig, da allt er betsafe sine velkoms penger, men det ekke vært det. og nortug da NORTHUG WUT HAPPEND ?? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Liker aldri å tippe på Petter. Som folk sier så er det enten eller. Gikk i et fint overskudd med Cologna til å avslutte blant topp 6, som gidde fine 2.10 i odds. Innsatsen var ikke større enn 500,- men penger er penger! Skal se om jeg får tid til å legge inn noen tips seinere i OL! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Blir nesten litt forbanna her, tapte 2 kuponger på at Petter ikkje klarte å slå Livers Ouch den er vond ja! Synes 500 i innsats er mer enn nok jeg, Jack På en annen side satte jeg jo opp for 400 til sammen selv, men det går som i regel i 20 - 50 kr spredt ut over mange kuponger. Menace: Ja det kan være skumle saker. Iallfall hvis man går i minus og begynner den der "jeg gir meg så snart jeg går i null"- tankegangen, men dette er kun en OL-greie for min del. Det er vel nesten første gang jeg tipper siden jeg var "liten" og fyllte ut tippekupong og langoddsen på den lokale megaen Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En liten 10-er på en vinnermargin på 20 sek eller mer på 15 km fri gjorde at jeg vant 100 kr. Hadde rent glemt det av Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Vil minne om at Unibet har livebetting under Canada - Norge kl 18.00 Endret 16. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Må et under til for at jeg skal gå i pluss i dag. Tullet det helt til på skiskytingen og satte 200 på at "Any other athlete" skulle vinne. I min lykkerus over å ha lagt merke til en veldig god odds for dette, la jeg ikke merke til at "any other athlete" basically består av folk som ikke har sjanse (jeg trodde det var alle bortsett fra Svendsen, men neida, det var alle bortsett fra Svendsen, Eder, Sumann, Bjørndalen, Ustuyogov, Fourcade osv) Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Kjipt det der altså! Så den jeg og, men skjønte raskt at det kun gjaldt uprofilerte løpere. Og da er jo 5,5 forferdelig odds! Endret 16. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ja. problemet var at jeg så det rett etter at det ble lagt ut i går kveld, og regna med noen hadde gjort noe feil, så jeg bare hasta med å få lagt inn et spill før oddsen ble satt ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå