Asmodeanx Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dagens spill: Simon Eder til å skyte flere treff enn Emil Hegle Svendsen. ca. 2.10 Den gikk inn Eder var redningsmannen min og på en heller begredelig liste (hadde han på skyte fullt på liggende) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Glad jeg ikke tippet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 http://grab.by/2q4f Helvette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Faen, er så latterlig! Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 wut ?? nå må du forklare hvordan du spiller her. 1. Hvordan får du det til å bli 15.06 i odds ?? 2. Hvordan legger du alle de sammen?, kombinerer du dem og lager 1 kupong av det og så setter 40 i Akkumulator(1x) til slutt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 1. Det er nå sånn det blir med å kombinere odds. Ganger alle med hverandre eller noe sånn. Vet da faen egentlig. 2. Jeg la til alle på en kupong da. Det er vanlige 1x2 dueller, og hver utøver kan selvfølgelig kun spilles en gang per kupong. Lenke til kommentar
vad Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I skøyter hadde jeg penger på kramer til 1.20 på 5k, og har endel på Kramer på 10k til 1.30. Brukt mest tid på curling, da jeg kan endel om det, og de som setter odds ikke kan så mye Norge tar medalje til 2.1 (anser Norges sjanse til rundt 60%) Canada vinner 1.8 (burde vært 1.5, og er satt ned etter jeg tippa ) Danmark tar ingen medaljer 1.45 (damene kan klare det, men de blir for unge og urutinerte) Longshot på Skottland damegull til 20 og medalje 5 (som jeg tror er et godt bet) Kina slår skottland (herrer) i første kamp til 2.95 Rusland slår Tyskland til 2.00 i odds, damer (selvom Schöpp vant OL, er laget hennes rubbish) + litt annet småsnadder. Planlegger å bette mye på curlingmatcher framover. Alltid gode penger å tjene der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du får tipse hva vi skal bette på. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Med Skottland, mener vi da Storbritannia? (Curling) Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skottland er en del av Storbritannia ja:) Forresten, hva søren er en Fantasy Match i ishockey? Ser det finnes en egen kategori med det navnet på nordicbet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skottland er en del av Storbritannia ja:) Forresten, hva søren er en Fantasy Match i ishockey? Ser det finnes en egen kategori med det navnet på nordicbet. Er vel at den setter opp to lag som ikke spiller mot hverandre. Den lar så det av lagene som vinner mest mot sine irl motstandere vinne fantasy-matchen. Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Med Storbritannia mener vi Skottland i curling De heter jo Skottland alltid ellers, utenom hvert fjerde år. ps. og Skottland er selvfølgelig ikke et eget land, tross noe selvstyre. Endret 15. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm. Mulig jeg som roter. Trodde dog Skottland hadde eget curlinglag. Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Majdic, P - Longa, M (1,85) Follis, A - Korosteleva, N (1,65) Northug, Petter - Livers, T (1,30)) Hellner, M - Babikov, I (1,40) Odds: 5,56 Hvor mange individuelle gullmedaljer vinner Petter Northug? 3 eller mer (10) Vinner Aino Kaisa Saarinen minst en individuell gullmedalje? Nei (1,28) Odds: 12,80 Har stor tro på Petter Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg har og en femtilapp på at Northug vinner 3 individuelle gull Ellers har jeg satt noen litt crazy bets på tidlige startnummere i kvinnelangrennet i dag, i tillfelle vi får repetisjon av gårsdagen Litt mer sannsynlig (men fortsatt laaangt fra sikkert) er Legkov, Cologna og Angerer som vinnere av herrelangrenn. Walchofer, Heel og Svindal i utfor. edit: Jeg kunne forresten aldri ha satt penger på lave oddser som 1.20 og 1.30 (som med Kramer). Selv om man setter 1000 spenn er gevinsten minimal, og det er ekstra jævlig å ryke på dem. Endret 15. februar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 edit: Jeg kunne forresten aldri ha satt penger på lave oddser som 1.20 og 1.30 (som med Kramer). Selv om man setter 1000 spenn er gevinsten minimal, og det er ekstra jævlig å ryke på dem. Altså, jeg better for å vinne penger. Og når jeg får beskjed om at Kramer er 90%+ til å vinne 5k og 10k, så er jo 1.30 et sykt bra bet! Sett at man setter 100kr. Vinner 30 kroner 9 av 10 ganger. Da skal man matematisk vinne 17 kroner i gjennomsnitt. Er oddsen for høy, så er oddsen for høy - og da setter jeg penger på det! Men du skal selvfølgelig få styre din tipping som du vil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Litt enig med Asmodeanx. Spiller aldri på så lave bet alene. Da må det kombineres med noe annet for å øke oddsen. Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nordicbet har lagt til over-/under-odds på curlingkamper. Hittil finner jeg Danmark-Sveits for herrer under 11.5 poeng, til 1.90 som et godt spillobjekt. Sveits har alltid hatt en defensiv stil, og danmark kan også like å holde det åpent og tett fram mot de siste omgangene. Forventer mange blankede omganger her, og synes 1.90 er god odds. 4-3, 5-3, 6-4 etc anser jeg som sannsynlige resultat. Sveits forøvrig storfavoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå