thrice Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Det skal jeg gjøre shoop Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Kom over disse frekkasene på Bogart i Tønsberg i dag. Syns fargen var flott, og vurderer de som et supplement til de navy sebagoene jeg skal ha. Disse er fra Sperry Hva syns dere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Jeg liker de, så på de samme i dag faktisk! Hadde de på companys. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Liker de, kav. Hva synes dere om disse? Philosophy Blues Original. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Pene de, thrice. Selv er jeg er litt fan av knottene bak på driving mocks, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Er litt usikker. Fikk et veldig godt tilbud på de, men da blir det plutselig veldig lite penger til annet gøy. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Pene. Må bli noe lignende på meg når russetiden er ferdig og det blir slutt på møkkete, hvite converse og russebukse og på med ordentlige klær igjen... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Fine sko, både Thrice og Kav! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Likte de, thrice. Hvor mye må man ut med for et slikt par? Finnes de i flere farger? Edit: Fant det, 179 euro. Koster å være kar. Ser ut som det bare er i den fargen. Endret 7. april 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 De koster 999,-. Så de hvertfall i navy, den grønnfargen og en til. Men var den grønne og blå som jeg likte best. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Tror han pratet om loafersene, AnewZ Men takk for at du så prisen, for det glemte jeg. 999,- var ikke dårlig, da dropper jeg å lete nettet rundt tror jeg. Fant de ikke around the internetz heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Likte de, thrice. Hvor mye må man ut med for et slikt par? Finnes de i flere farger? Edit: Fant det, 179 euro. Koster å være kar. Ser ut som det bare er i den fargen. Hvilke av de? De fra Philo koster 1500,- NOK i Kr.sand. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Hvilke av de? De fra Philo koster 1500,- NOK i Kr.sand. Hvor da? Likte de loaferene der. Noen som vet om de fortsatt har Philosophy Blues Original hos Høyer? Likte de du postet også Kav, litt usikker på fargen, men det er nok bare fordi jeg bare ser skoene nå og ikke ett helt antrekk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Tror han pratet om loafersene, AnewZ Men takk for at du så prisen, for det glemte jeg. 999,- var ikke dårlig, da dropper jeg å lete nettet rundt tror jeg. Fant de ikke around the internetz heller. La merke til det nå, var bare litt kjapp på avtrekkeren La ikke merke til at han nevnte Thrice engang. Syntes uansett at de var pene i både den grønnfargen og den blå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hvilke av de? De fra Philo koster 1500,- NOK i Kr.sand. Hvor da? Likte de loaferene der. Noen som vet om de fortsatt har Philosophy Blues Original hos Høyer? På Philo i Kristiansand. De har bare igjen 40, 41 og 44. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Syns dere om denne? Filippa K jakke Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Likte ikke hetteområdet med den zipperen, men utenom det var den jo ok Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Jeg likte ikke zippen på armen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Kom over disse frekkasene på Bogart i Tønsberg i dag. Syns fargen var flott, og vurderer de som et supplement til de navy sebagoene jeg skal ha. Disse er fra Sperry Hva syns dere? Fresh farge, men synes Sperry har mindre form på skoene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå