Swafty Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Tenkte vi kunne ha en samletråd for hva folk her synes om forskjellige ting man er usikker på. Tiger of Sweden har kommet med mange nye kule belter. Hva synes dere om dette? Åssen kan man matche det? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Syns det så greit ut. Ville kjørt det til et maritimt sommerlig antrekk. Kanskje et par Lyse chinos og skjorte. Kanskje et par navy seilersko til også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Likte beltet. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Likte det ikke!! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Syns det så greit ut. Ville kjørt det til et maritimt sommerlig antrekk. Kanskje et par Lyse chinos og skjorte. Kanskje et par navy seilersko til også. Enig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Kan forresten slenge inn det jeg har tenkt til å kjøpe i løpet av våren her da. Nike Blazer Mid Nike Blazer Low/Nike SB Stefan Janoski Nike Windrunner Peacoat-sak fra H&M Sweet Skateboards "The Chino" Purple Acne Max Raw/Nudie Thin Finn Cardigan fra H&M + Et par rutete skjorter, en skjorte eller to fra Tailorstore og noen flere cardigans. Da er det bare å håpe på at jeg får råd for min egen del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det er lettere for oss andre dersom du bruker bilder i stedet for linker [img=link til bildet] , men jeg kan likevel dele mitt synspunkt: Blazer mid: Ok, men litt kjedelige. Blazer low: Likte de ikke så godt. Disse ser bedre ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller disse: De brune skoene: Helt ok. Likte ikke windrunneren eller cardiganen, peacoat fra hm var ok. Likte alle buksene. De lilla var spreke, men fiten ser litt slapp ut. Endret 15. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hvor kan jeg få kjøpt de skoene? Har samme bukse som de lilla fra før, bare i blå. Dog er dem ødelagte. Men fit-en ser slapp ut fordi de gav modellen en for stor bukse vil jeg tro. De blå passet meg bra hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Nike x APC og Nike SB world famous eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Nike x APC Har de i blå på www.freudiankicks.com. De andre er Nike SB x Supreme Bruins. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hvor kan jeg få tak i Nike SB x Supreme Bruins da? Er blitt forelsket i kombinasjonen white/red. Hvis ikke jeg finner dem til en fornuftig pris, så hår jeg nok for Blazerene. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 eBay. Buksene: http://images.filippa-k.com/MediaBinaryLoa..._ImageWidth=962 Har en liten ting for dem Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Bruinsa er relativt vanskelige å få tak i, etter som det er en Supreme collabo, og som supreme collabos bruker og være, er de ganske limited + att de er ganske så hypa, så de går fort av hyllene når de slippes. Koster ca. 12-1500 kr for ett par nå for tiden. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Freshe bukser, men hadde personlig ikke tørt å gå med rosa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Buksene: http://images.filippa-k.com/MediaBinaryLoa..._ImageWidth=962 Har en liten ting for dem Buksene er dristige! Har faktisk fått de inn i en butikk i Rogaland. Vurderer også de i lyseblå Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kjøpte dem i går Prøvde de blå også, men vet ikke helt om jeg skal ha dem også.. Er ikke helt sikker på hva jeg skal matche dem med, tho Kanskje noe a la denne: http://www.seasonsclothing.co.uk/product-m...Front-18277.jpg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 eBay. Buksene: http://images.filippa-k.com/MediaBinaryLoa..._ImageWidth=962 Har en liten ting for dem Hadde et par i omtrent lik farge fra Paul Smith for i fjor sommer, og den funket bra til late dager på fjorden. Desverre klarte jeg å vaske den sammen med fargede klær, noe den ikke tålte spesielt godt Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hva brukte du dem med? Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 grufulle bukser Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Fargen var litt.. Spesiell, men i blått kan de nok funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå