Mister t Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har en D-LINK DIR-655, og har satt opp den som jeg ønsker. Men i det siste har jeg ikke fått forandret noen av instillingene, og lurer på om jeg har skrudd på noe slags skrivebeskyttelse? Jeg prøvde å oppdatere firmwaren, men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Prøv en annen nettleser. Er det firmware 1.20 som ligger inne på den nå? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Prøv en annen nettleser. Er det firmware 1.20 som ligger inne på den nå? Ja det er 1.20. JEg har prøvd explorer og opera, men med samme resultat... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du husker å logge inn som admin og ikke user? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 1.20 kan være veldig problematisk når det gjelder å kommunisere med routeren. Mulig du kan trikse det til ved å sette ned hastigheten eller duplex på LAN (nettverkskort i PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå