Gå til innhold

BF BC2 connection problem

Anbefalte innlegg

hver gang jeg spiller battlefield bad company 2 i 5-7 minutter, blir jeg alltid disconnecta fra serveren.

etter at jeg har blitt disconnecta står det: your connection to the game server has been lost, check your network connection and try again.

men det er ingen ting som feiler internettet mitt. jeg har prøvd å finne en løsning på dette ved å se på BF forum's, å der ser jeg at det er mange andre som har akkuratt det samme problemet.

er det noe jeg kan gjøre for å klare å spille? jeg har aldri klart å spille mer enn 8 minutter, og det er så irriterende å aldri å få spille ferdig rundene.

er en med samme problem som meg

Please help :cry:

Endret av MenuM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her, kan spille noen minutter også får jeg "Connection lost", da må jeg vente litt før jeg i det heletatt kan joine et nytt spill. Har testet med tre forskjellige routere, har open NAT og bruker kablet nettverk.

Det er stabilt som bare det mot FTP servere, har sjekket om andre ting (så PC`n) detter ut når dette skjer.

Verdt å legge til at skjer at jeg samtidig får "Disconnected from Live" også når dette oppstår. Så sitter litt fast, da linja ser ut til å virke fint.

Lenke til kommentar
Samme her, kan spille noen minutter også får jeg "Connection lost", da må jeg vente litt før jeg i det heletatt kan joine et nytt spill. Har testet med tre forskjellige routere, har open NAT og bruker kablet nettverk.

Det er stabilt som bare det mot FTP servere, har sjekket om andre ting (så PC`n) detter ut når dette skjer.

Verdt å legge til at skjer at jeg samtidig får "Disconnected from Live" også når dette oppstår. Så sitter litt fast, da linja ser ut til å virke fint.

det er visst mange med dette problemet. Og folk sier at EA, Dice vet om det, men de vet ikke hva det kommer av..

Lenke til kommentar

nå har jeg fått nok et problem meb bc2.

jeg har akuratt formatert dataen of instalert bf bc 2 beta på nytt ,men nå kommmer det svarte, gule, blå og grønne lyn når ting eksbloderer.

har prøvd å sette ned grafikken, men det er ingen ting som funker, noen som vet vordan man kan få de fjernet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...