Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Morsdag! Trenger tips!

Gjest gjest_dorris

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_dorris

Hei alle dere!

Jeg har hatt et langt forhold til min kjære jente og ingenting er negativt å melde i så måte.

Men uansett er det morsdag førstkommende søndag, og i den fordindelse ønsker jeg innspill om hva min bedre halvdel kan komme til å sette pris på denne deilige hyllestdagen til våre kjære jenter :-)

Er frokost på sengen oppbrukt?

Er sex altfor opplagt og selvgodt?

Er en middag ute på byen ALTFOR oppbrukt??

Jeg leter etter litt originale innspill fra dere folkens! Rock'n Roll!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en vesentlig forskjell mellom kvinnedagen og morsdagen. Jeg får ikke faktumet at din kjære er en mor helt konkretisert i åpningsposten din.

Du kan alltids kjøpe en bamse.

edit: jeg er fullstendig enig med posten over, og av det tror jeg du bør droppe sexen.

Endret av Heroin
Lenke til kommentar

Okei. Jeg håper poenget med denne tråden er at kjæresten til TS er både kvinne og mor til minst ett barn. Hvis ikke, kan dette minne mye om incest. Jeg er ikke så fan av incest, så vil i så fall anbefale deg å ikke ligge med moren din.

Hvis det derimot er sånn at hun har et barn, kanskje til og med sammen med deg, er det ikke noe i veien for at du deltar i morsdagsfeiringen. Å ta henne med ut er et godt alternativ. Det er også ålreit å behandle litt ekstra pent, ved å for eksempel tilby å gjøre ting for henne som du vanligvis ikke gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...