Gå til innhold

Ny gamer pc. blanding av gammle og nye deler. hvor blir flaskehalsen?

Anbefalte innlegg

på min Ordrestatus:

ASUS Maximus II Formula IP45 Crossfire ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN 2x1394 SATA-II kr 1140.

Jeg er enig at det beste hadde vært å spart og ventet til jeg har råd til å kjøpe et helt nytt system, men har desverre ikke mulighet til å vente siden min nåværende pc er svært problematisk å bruke. og leve med en bærbar pc i funker kun i en viss periode :)

Du må legge til moms... Da blir det 1425kr, som er prisen på kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. sitter å ser på det ASUS P5Q Deluxe kortet, tror jeg går for det. er det  merkbar forskjell på Signalprosessor SupremeFX II og ingen Signalprosessor? er vel så og si eneste forskjellen på de 2 kortene.

hmm.. men da spørs det om jeg skal slette ordren eller ringe de i morgen tidlig. Er et par av varene som er no utsolgt men jeg har blitt lovet at skal være reservert min ordre. er redd for at vist jeg sletter ordren og lager en ny vil mange av varene ikke lengre være holdt av til meg.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
hmm.. sitter å ser på det ASUS P5Q Deluxe kortet, tror jeg går for det. er det  merkbar forskjell på Signalprosessor SupremeFX II og ingen Signalprosessor? er vel så og si eneste forskjellen på de 2 kortene.

hmm.. men da spørs det om jeg skal slette ordren eller ringe de i morgen tidlig. Er et par av varene som er no utsolgt men jeg har blitt lovet at skal være reservert min ordre. er redd for at vist jeg sletter ordren og lager en ny vil mange av varene ikke lengre være holdt av til meg.

Det er derfor du ringer å ber de ENDRE orderen, ikke slette den. Har selv gjort dette på Netshop. Ikke noe problem.

Tviler på at du vil hører noen forskjell med eller uten Signalprosessor SupremeFX II.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...