vikingkylling Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kjøpte dette (billig, heldigvis) fra Gamestop fordi jeg trenger mer Metroid. På coveret står det klart og tydelig "single player adventure" eller noe sånt, og alle FAQ'ene og Walkthrough'ene jeg har funnet har en walkthrough over single-player biten, komplett med cut-scenes, bosser og så videre. Men hvor i svarte finner jeg den? Alt jeg har er Training, Multiplayer, Options og Main Menu. På Main Menu står det bare "Touch her to start" eller noe sånt tull. Må jeg gjennom treningen for å få lov til å starte single-player biten? Er det for øvrig noe forskjell på Metroid Prime: Hunters og Metroid Prime: Hunters: First Hunt? I følge gamefaq.com eksisterer ikke First Hunt til noe som helst system, og slettes ikke DS. Det er jo litt rart at jeg kan spille det da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Beklager, men du har ikke kjøpt fullversjonen av spillet, First Hunt er en demo som var inkudert med DS-maskinen ved launch i 2004. Wikipedia When the Nintendo DS launched in 2004, the console included an early demo of Metroid Prime Hunters, titled Metroid Prime Hunters: First Hunt, in most regions. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Seriøst? En demo til 200 spenn? Hm... Men takk uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Om du har betalt 200 kroner, virker det som de butikk-ansatte har gjort samme feil som deg. 200 kroner for en demo utgitt gratis er jo hinsides all logikk. Jeg ville gått tilbake til butikken og forklart saken. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er nok noen som har jugd når de leverte bruktspillet også har butikken bare priset det som vanlige bruktspill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Takk, skal prøve å levere det tilbake. Har heldigvis fortsatt kvitteringen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 De er greie på bruktspill, jeg fikk levere tilbake Ninja Gaiden 2 (brukt, ville ikke loade hjemme) uten å ha kvittering engang. Fikk et splitter nytt fra hylla i retur uten noe mellomlegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne metroid prime hunters first hunt nå? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/Metroid-Prime-Hunters-Nintendo-DS-GREAT-CONDITION-/151221728765?pt=UK_PC_Video_Games_Video_Games_JS&hash=item23358475fd Men du skal ikke se bort i fra at spillet dukker opp på Wii U snart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/Metroid-Prime-Hunters-Nintendo-DS-GREAT-CONDITION-/151221728765?pt=UK_PC_Video_Games_Video_Games_JS&hash=item23358475fd Men du skal ikke se bort i fra at spillet dukker opp på Wii U snart Fikk tak i det til slutt på finn.no. Fikk det til halvpris fordi det var beta. Ikke stort til spill men hyggelig å ha bare i samlinga uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå