Paulex Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Når jeg løper eller går opp veldig mange tunge bakker får jeg skikkelig vondt nede i ryggen, sentrert. Det er ikke hver gang, men stort sett hvis jeg har veldig høyt tempo forekommer det. Jeg er ikke overvektig og jeg trodde jeg hadde en nogenlunde trent rygg. Men er det noen øvelser jeg kan gjøre for å trene denne delen av ryggen? Mulig jeg bare har trent øvre del ved skuldrene/ vingene før. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Få din mamma til og presse ryggen din på plass kanskje? Først lege så kiropraktor (antar man må til lege først). Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sikkert veldig stram musklatur, noen knuter kanskje.. Hjelper i så fall med kiropraktor, eventuelt en god blanding av utstrekking, litt svømming og massasje! Egne utstrekknings dager er ikke dumt .. Om det er musklene da.. vet jo ikke! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 En kan få smerter i korsryggen om en trener på hard underlag som asfalt, hardt gulv osv. Jeg har skadet ryggen, og kan absolutt ikke jogge på hardt underlag over lengre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå