Gjest overtrøtt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Heisann, dette er et spørsmål til jenter angående inntrykk man får av gutter. Senest på tirsdag hadde jeg fantastisk kjemi med en jente jeg har likt en god stund, men har vært overtrøtt konstant siden onsdag. Har tidligere vært meg selv, som er relativt utadvendt, voksen, grei med de aller fleste og passe selvtillit. Men dere vet hvordan det er når man blir overtrøtt. Føler at det ikke har vært det samme siden Tirsdag. Cut to the chase; Kan en eneste dag ødelegge inntrykket dere jenter har fått av en gutt, selv om det har bygd seg opp over 6 måneder? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis dere har kjent hverandre i et halvt år, skal det nok en ganske alvorlig hendelse til før noe kan ødelegge det inntrykket hun har av deg. Skulle du forgripe deg på henne, for eksempel. Nå regner jeg med det ikke er såpass alvorlig, så om du bare går tilbake til ditt vante jeg etter hvert, vil det nok ikke sette varige spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå