Luunde Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 instalerte netopp windows 7 ultimate norsk, får bare lyd i den ene siden av høytalerene, er ikke forsterker, kabel eller noe sånt, skjekket med 2 andre bærbare og ipod, da funket det, noen som har noe forslag? sliter også med å finne driveren til lydkorte mitt... hovedkort abit fatality in9.. er ett reaktek intigrert kort, men klarer ikke få taki driveren til windows 7 tror jeg... setter pris på alt av mulige svar! Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 instalerte netopp windows 7 ultimate norsk, får bare lyd i den ene siden av høytalerene, er ikke forsterker, kabel eller noe sånt, skjekket med 2 andre bærbare og ipod, da funket det, noen som har noe forslag? sliter også med å finne driveren til lydkorte mitt...hovedkort abit fatality in9.. er ett reaktek intigrert kort, men klarer ikke få taki driveren til windows 7 tror jeg... setter pris på alt av mulige svar! Ser ikke ut til at Realtek har sluppet W7 drivere, så du må nok finne deg i å kjøre Windows sin egen lyddriver litt til! Har du lett litt rundt inne på lydinstillingene i kontrollpanelet? Evt sjekket at alle kabler/farger er riktig tilkoblet? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fatal1ty kortet har en realtek ALC888 lydprosessor, og burde kunne bruke den vanlige Realtek HD Audio Codec driveren de har. ALC888 står hvertfall i lista over lydprosessorer som skal virke. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Skal prøve med den linken killerost kom med, eg J****** irriterendes når det bare er lyd i 4/8 15" elementer edit: dette fungerte ikke, prøvde nemmeligt å både justere fra høyre til venstre, å instalere denne driveren, funket bare ikke prøvde også å ta kabelen inn i ipoden igjenn, der gikk alt som en klang! Trenger hjelp ASAP! Endret 15. februar 2010 av Luunde Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 BUMP!!!!!!!! HASTER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå