Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fikk akkurat nå et Nikon D90 i hus, etter at mitt gamle D40 ramlet i gulvet, og lengre ikke virker. Men jeg kan ikke finne noen firmware oppdateringer til D90'en? Det må da vel ha kommet oppdateringer til et kamera som er litt over året gammelt? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Følgende står å lese på Nikons egne Firmware-sider: D90 no firmware updates available Det er altså ikke kommet noen ny firmware. Det samme gjelder også D70s, som kom for fem år siden. Det er nok ikke alderen som avgjør om det skal komme ny firmware, heller om det faktisk er behov for oppdateringer, noe det tydeligvis ikke er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for svar og link! Da vet jeg det iallefall.. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det tyder jo på at Nikon fikk det til på første forsøk denne gangen Jeg kjøpte meg nettopp en ny D700, og ser at det har kommet ny fimware til den. Men etter finlesing av hva som er "fikset" og nye menuvalg etc. har jeg kommet til at jeg ikke tar sjansen, fordi jeg ikke har behov for de tingene. Kamera fungerer jo helt perfekt slik det gjør nå (til mitt bruk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå