sn9ken Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 hei! winamp hadde en funksjon for leeenge siden der den lagra alle sangene så det kom ut i en type fil kan jeg vel si med full oversikt over hva man hadde.. Noen som vet om den funksjonen er der enda, evt et annet program man kan bruker der jeg kan få full oversikt over musikken jeg har?? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 De fleste programmer har denne funksjonen. Hvilken versjon av Winamp bruker du? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du har Excel og Windows og musikken i mp3-format kan du sjekke denne http://spreadsheetpage.com/index.php/file/mp3_file_lister/ HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 liiiitt treg i svar knappen for tiden, meeen har ikke office atm på laptopen min, så det blir ikke aktuelt med det første, men kjører winamp 5.572 men kan ikke si jeg har funnet denne funksjonen her.. bare jeg som ser litt dårlig kanskje..?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå