tommy_sn Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Noen som vet om noen øl-sorter med vørterøl-liknende smak? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Noen som vet om noen øl-sorter med vørterøl-liknende smak? Du svarte på ditt eget spørsmål Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Noen som vet om noen øl-sorter med vørterøl-liknende smak? Du svarte på ditt eget spørsmål Han tenkte vel muligens på alkoholholdige ølsorter? Vørterøl er jo alkoholfritt, og er vel teknisk sett egentlig ikke øl. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vet akkurat hva han tenkte på, men tror ikke du helt skjønte "meninga" med mitt innlegg, men nok of topic, vet ikke om noe ordenlig øl som smaker vørteløl ..... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Sa vørterøl-LIKNENDE-smak...ikke vørterøl-smak..les spørsmålet først Ingen som vet om noe som likner altså - av ekte øl da mener jeg.. Endret 13. februar 2010 av tommy_sn Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jo faktisk, har jeg et tips til deg, gå på polet og let etter en øl fra polen som heter Koslak eller noe i den duren. koster 40 spenn eller noe. men bare kjøp en. de smaker forjævelig Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Hva skulle hensikten med å smake for jævlig være da? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 viste ikke at det smakte dritt, flaska var stilig så jeg kjøpte en flaske for å prøve. jeg klarte èn slurk men det er det du ba om, øl med vørtersmak Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Er øl med vørterølsmak dritt? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg hatet det i vertfall.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får prøve å blande en 0.5l vørteløl med ca. 10ml 60% sprit eller noe da Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Vanlig øl smaker dritt det også egentlig så.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vanlig øl smaker dritt det også egentlig så.. det er noe du tror før du har smakt skikkelig øl Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Og skikkelig øl vil si..? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mine favoritter er: Guinness (egentlig en stout men la oss kalle det øl) the old speckled hen, erdinger, når det kommer til øl man får i alle dagligvarebutikker foretrekker jeg carlsberg lite eller e.c. dahls Lenke til kommentar
comsy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Personlig så synes jeg "Mack - Haakon" har en vørterøl smak, ikke helt det samme, men heller ikke så langt unna. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er så mye snakk om "skikkelig" øl. Liker man ikke "vanlig" øl, så liker man ikke "skikkelig"/mørkt øl heller. Vørterøl er øl, fordi det er brygget på malt og humle det også. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du kan jo forte deg nå. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er så mye snakk om "skikkelig" øl. Liker man ikke "vanlig" øl, så liker man ikke "skikkelig"/mørkt øl heller. Det er ganske stor forskjell mellom øl, og det er slettes ikke sånn at hvis man ikke liker Tuborg (som er et "vanlig" øl), liker man ikke Guinness (som er et "skikkelig" øl.. Vørterøl er øl, fordi det er brygget på malt og humle det også. Nei, det er ikke brygget på malt og humle. Å blande sammen malt, humle og vann er ikke å brygge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå