maats Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei, husker tilbake noen år, hvor jeg hadde en slags kommando jeg brukte på msn, og det jeg deretter skrev så det ut som at den jeg snakket med hadde skrevet. Noen som vet hva dette heter? Har lurt på dette en stund Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 !imitate [tekst] med MSN pluss eller noe. Lenke til kommentar
maats Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 !imitate [tekst] med MSN pluss eller noe. Trenger du ikke noe program for det? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg mener å huske at det var å finne i messenger plus? Lenke til kommentar
maats Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 !imitate [tekst] med MSN pluss eller noe. Trenger du ikke noe program for det? nvm, min feil. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://msgpluslive.no/scripts/view/72-USay/ Dette du leter etter? Lenke til kommentar
maats Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 http://msgpluslive.no/scripts/view/72-USay/ Dette du leter etter? Er vel forsåvidt det, testen den på min bror nå, på hans skjerm står det at jeg har sagt det. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, vet ikke om det er mulig så lenge den du snakker med ikke har MSGPlus... Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skjønner Kommandoen er /imitate (på den jeg har hatt) som selvfølgelig fungerer mot både de med og uten msn pluss. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tror du tenker på MSN discovery Der er det vertfall !imitate, så mye nudge du vil ogsånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå