iSimen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Heisann, prøvde å installere Aliens vs Predator 2 nå nettopp, og etter 10 prosent gikk hele systemet i stå. Etter ca ett minutt kom det tilbake igjen og det kom feilmelding på installasjonen om at det ikke kunne leses fra plate. Har sett denne før, og ignorerte det, så jeg satte inn GTA IV istedet, men cden ville ikke laste, det kommer bare et lite lasteikon for plater på musa hvert 5 sekund, og det kommer ingen lyd fra stasjonen heller. Det blinker jevnt grønt fra selve stasjonen, men som sagt vil ikke noe lastes. Har restartet 3 ganger nå, men kan det være en driver som har tullet det til? Altså, pcen finner den jo, for når jeg trykker løs ut åpnes den, men det er det eneste som funker virker det som. Endret 12. februar 2010 av iSimen Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er nok på tide å bytte den da. Kan prøve en rense cd, har det bygget seg opp litt støv ol på laseren kan det gå å fjærne det. Slike dvd spillere koster 2-300 kroner og kvaliteten er relativt dårlig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Syns det er litt tidlig å måtte bytte den etter 5 måneder. Men skal se om jeg finner sånn cd. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Okei, litt treg oppdatering, men kan hjelpe å løse problemet. Den leser vanlige CDer, men ikke DVDer! Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jaja, når jeg sleiket på dvd-trayen funka den plutselig. Sikkert no støv elno som har satt seg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå